// شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

سه بازی جدید ایکس‌ باکس 360 برای ایکس باکس وان تایید شد

طبق عرضه هفتگی چند بازی ایکس‌باکس 360 برای ایکس‌باکس وان از طریق قابلیت Backwards Compatibility، مایکروسافت سه بازی جدید را برای ایکس‌باکس وان معرفی کرد. با زومجی همراه باشید.

Backwards Compatibility قابلیتی است که از طریق آن دارندگان ایکس‌باکس وان می‌توانند بازی‌های ایکس‌باکس 360 را خریداری کرده و بازی کنند. همچنین اگر از قبل بازی‌های پلتفرم نسل هفتم مایکروسافت را در اختیار دارید، می‌توانید براحتی‌ آن‌ها را بر روی ایکس‌باکس وان خود دانلود و به بازی کردن بپردازید.

حال طی خبری از سوی میجر نلسون، این هفته سه بازی جدید طی قابلیت Backwards Compatibility برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. این بازی‌ها عبارتند از: Nin2-Jump، New Rally-X و Mr. Driller Online. بنظر می‌رسد این سری مایکروسافت به سراغ بازی‌های قدیمی ایکس‌باکس 360 رفته است. بازی New Rally-X  در سال ۲۰۰۶ میلادی، Mr. Driller Online  در سال ۲۰۰۸ میلادی و بازی Nin2-Jump در سال ۲۰۱۱ میلادی عرضه شده‌اند.

از طرفی دو بازی این لیست یعنی New Rally-X  و Mr. Driller توسط باندای نامکو، ناشر و سازنده بازی‌های ویدیویی، منتشر می‌شود. پس احتمال دارد زمان عرضه آن‌ها در یک روز باشد. ولی بدلیل متفاوت بودن ناشر Nin2-Jump زمان دقیق عرضه مشخص نیست. حال اگر این سه بازی را از قبل در اختیار داشته‌اید می‌توانید به لیست بازی‌های خود رفته و آن‌ها را دانلود کنید. در غیر این صورت می‌بایست از فروشگاه مایکروسافت این سه بازی را تهیه کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده