نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

خرده فروش‌های انگلیسی: نینتندو NX برای موفقیت باید قیمتی کم‌تر از ۲۰۰ پوند داشته باشد

تعدادی از خرده فروش‌های انگلیسی اعلام کرده‌اند که کنسول نینتندو NX برای موفقیت باید قیمتی زیر ۲۰۰ پوند (حدود ۲۶۰ دلار) داشته باشد. با زومجی همراه باشید.

سایت MCV مصاحبه‌ای با تعدادی از خرده فروش‌های معتبر انگلیسی داشته و اعلام کرده که طبق نظر آن‌ها، کنسول نینتندو NX تنها در صورتی موفق می‌شود که قیمتی زیر ۲۰۰ پوند داشته باشد. خرده فروشی‌ها اعلام کرده‌اند که به دلیل عملکرد ضعیف کنسول قبلی نینتندو یعنی Wii U و همچنین عرضه نسخه بهبود‌یافته کنسول‌های پلی‌‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در آینده نزدیک، نینتندو NX در صورتی که با قیمت بالاتر از ۲۰۰ پوند عرضه شود، شانس کمی برای موفقیت خواهد داشت.

همچنین یکی از مدیران خرده فروشی‌ها اعلام کرده که صنعت بازیسازی انتظار قدرت‌نمایی مجدد نینتندو را دارد، ولی این امر تنها در صورتی محقق خواهد شد که کنسول جدید این کمپانی ژاپنی ارزان‌تر از پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان باشد و بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ پوند (۱۹۶ تا ۲۶۰ دلار آمریکا) قیمت‌گذاری شود.

جالب این است که با تمامی شایعات و اخباری که پیرامون نینتندو NX منتشر می‌شوند، نینتندو هنوز تمایلی به ارائه مشخصات دقیق و رونمایی از آن ندارد. این کنسول در ماه مارس ۲۰۱۷ (اسفند ۹۵-فروردین ۹۶) عرضه خواهد شد و هنوز مشخص نیست که در چه رویدادی شاهد رونمایی رسمی از آن خواهیم بود. چندی پیش گزارشی منتشر شد که بر اساس آن، NX احتمالا یک کنسول دستی خواهد بود که از کارتریج به جای دیسک‌های رایج استفاده خواهد کرد و البته با استفاده از داک مخصوص، می‌توان آن را به کنسول خانگی هم تبدیل کرد.

همچنین در خبر دیگری خواندید که نینتندو قصد دارد بازی‌های Zelda، Pokemon و Mario را مدت اندکی پس از عرضه NX برای این کنسول منتشر کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده