// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

تعداد بازیکنان بازی Overwatch از مرز ۱۵ میلیون کاربر گذشت

بلیزارد اعلام کرد که تعداد بازیکنان Overwatch از مرز ۱۵ میلیون نفر عبور کرده است. این کمپانی همچنین جزییاتی هم از جام جهانی Overwatch ارائه کرده است.

طبق اخبار منتشر شده از سوی بلیزارد، استودیو و ناشر بازی Overwatch، این بازی تا چهار ماهه دوم سال ۲۰۱۶ میلادی توانسته از مرز ۱۵ میلیون کاربر بگذرد. این مقدار بازیکن شامل تمامی کسانی است که بازی را به صورت دیجیتالی و فیزیکی خریده‌اند یا به صورت اشتراکی از آن استفاده می‌کنند. همچنین مجموع کل ساعت‌هایی که این ۱۵ میلیون کاربر به بازی کردن پرداخته‌اند ۵۰۰ میلیون ساعت است.

در ادامه این خبر آمده که به لطف بازی‌هایی نظیر Overwatch، Hearthstone و World of Warcraft، حال استودیو بلیزارد بزرگترین جامعه بازیکنان آنلاین را در کل تاریخ این کمپانی در اختیار دارد.

می‌توان بزرگترین شگفتی خبر امروز را برگزاری جام جهانی Overwatch دانست که توسط بلیزارد در بلیزکان ۲۰۱۶ برگزار خواهد شد. در ابتدا تیم‌هایی که در کشورهای مجاز برای مسابقات قرار دارند، توسط یک رای گیری که از هفته آینده شروع می‌شود، مشخص شده و در ماه سپتامبر میلادی (اواخر شهریور/ اوایل مهر) طی یک مسابقه (دور مقدماتی جام جهانی) به رقابت کردن می پردازند. هر مسابقه در سه دور برگزار می‌شود و هر تیم که بتواند دو دور را برنده شود، پیروز میدان خواهد بود.

در انتها ۱۶ تیم برای مسابقات نهایی جام جهانی Overwatch انتخاب شده و به بلیزکان ۲۰۱۶ فرستاده می‌شوند. این ۱۶ تیم شامل ۶ تیم از منطقه اروپا، ۶ تیم از آسیا و اقیانوسیه و ۴ تیم از آمریکا خواهند بود. تا به حال کشورهای آمریکا، کانادا، برزیل، چین، کره جنوبی، استرالیا و نیوزیلند برای شرکت در مسابقات و یک سری تدارکات، نظیر راه اندازی سرور، زیر ساخت‌های منطقه‌ای و سایر کارهای محیطی اقدام کرده‌اند.

همچنین هیچ جایزه نقدی برای برندگان این مسابقات در نظر گرفته نشده است. به عبارتی هر ۱۶ تیم شرکت کننده به نمایندگی از کشور خود یک تور رایگان را در نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۶ دریافت خواهند کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده