نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

سازنده Pokemon GO، پوکمون افسانه ای را از بازیکنان گرفت

نیانتیک لبز، سازنده بازی Pokemon GO، پوکمون افسانه‌ای آرتیکونو را از بازیکنان پس گرفت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اوایل هفته بود که یکی از بازیکنان بازی محبوب پوکمون گو ادعا کرد که پوکمون افسانه‌ای یعنی Articuno را در این بازی پیدا کرده است. بسیاری از بازیکنان به وی لقب متقلب دادند اما Niantic Labs که وظیفه ساخت بازی را بر عهده دارد، اعلام کرد که این اشتباه از سوی آنها رخ داده و آتیکونو به اشتباه وارد بازی شده است و این پوکمون از تمام بازیکنان پس گرفته خواهد شد. 

نیانتیک با انتشار بیانیه‌ای در وب‌سایت گیم‌اسپات این خبر را اعلام کرد و افزود که تعدادی پوکمون افسانه‌ای به اشتباه وارد بازی شده‌اند:

ما اخیر مطلع شدیم که تعدادی پوکمون افسانه‌ای به اشتباه وارد حساب تعدادی از بازیکنان شدند. برای اینکه بازی را متعادل نگه داریم، ما تمام این پوکمون‌ها را از حساب کاربری این بازیکنان حذف کردیم.

این اتفاق زمانی رخ داد که تعدادی از بازیکنان به خاطر برخی اقدامات نیانتیک از آنها عصبانی هستند. چندی پیش یک بروزرسانی برای بازی منتشر شد که به جای رفع مشکل قابلیت ردیابی، این ویژگی را از بازی حذف کرد و باعث شد که بسیاری از بازیکنان به Niantic اعتراض کنند. این استودیو در پاسخ به طرفداران ناراضی اعلام کرد که آنها این ویژگی را حذف کرده‌اند تا طراحی‌ آن را بهبود بخشند:

ویژگی ردیابی با اینکه مورد توجه بسیاری از بازیکنان قرار گرفت، کمی گیج‌کننده بود و از هدف اصلی ما بسیار دور بود. ما در حال بهبود بخشیدن این قابلیت هستیم و در صورت هرگونه پیشرفتی، جدیدترین اخبار را به شما اطلاع می‌دهیم.

علاوه بر تمام این اتفاقات و اقدام‌ها، نیانتیک از فعالیت سایت‌هایی نظیر PokeVision که به بازیکنان کمک می‌کرد پوکمون پیدا کنند، جلوگیری کرد. اخیرا نیز برخی از بازیکنان اعلام کردند پیدا کردن پوکمون در بازی نسبت به قبل سخت‌تر شده است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده