نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

Yakuza 6 آخرین حضور شخصیت اصلی بازی در این سری خواهد بود

طبق اعلام سازندگان، بازی Yakuza 6 آخرین حضور کازوما کیریو، شخصیت اصلی این مجموعه، در یک بازی یاکوزا خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

کازوما کیریو شخصیتی بسیار محبوب برای طرفداران سری بازی‌های Yakuza است. با این حال اخیرا مشخص شده که Yakuza 6 آخرین حضور این شخصیت و پایانی بر داستان او خواهد بود. این خبر را توشیهیرو ناگوشی، سازنده بازی، در جدید‌ترین مصاحبه خود با مجله ژاپنی فامیتسو اعلام کرد:

یاکوزا ۶ آخرین بخش از داستان کازوما کیریو است و همین مساله هم یکی از مهم‌ترین بخش‌های داستان این بازی است. همچنین این مساله یکی از دلایلی است که باعث شد تصمیم بگیرم این بازی را به فقط برای پلی‌استیشن 4 عرضه کنم. از آنجایی که قرار است با اختتامیه داستان کازوما روبرو شویم، دوست داشتم بازی‌ای با گرافیک و جزییات عالی بسازم.

ناگوشی همچنین اعلام کرد که تیم سازنده بازی تلاش زیادی برای خلق یک بازی عالی انجام می‌دهند. با این حال تمام شدن داستان کازوما با این نسخه مهم‌ترین بخش از صحبت‌های سازنده بازی بود. هنوز مشخص نیست که آیا یاکوزا ۶ آخرین بازی این سری خواهد بود یا اینکه ممکن است نسخه‌های بعدی این بازی با شخصیتی به غیر از کازوما ساخته شوند. Yakuza 6: Inochi no Uta در تاریخ ۸ دسامبر (۱۸ آذر ۱۳۹۵) برای پلی‌استیشن 4 در ژاپن عرضه می‌شود و هنوز تاریخ عرضه نسخه انگلیسی آن مشخص نیست. با این حال طرفداران غربی این مجموعه، در تاریخ ۵ بهمن ماه سال جاری می‌توانند Yakuza 0 را روی پلی‌استیشن 4 تجربه کنند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده