نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

تاریخ رسمی عرضه بازی Inside برای پلی استیشن 4 مشخص شد

پس از انتشار شایعاتی مبنی برای عرضه بازی Inside در اوسط شهریور برای پلی‌استشین 4، حال استودیو پلی‌دد رسما تاریخ انتشار این بازی روی کنسول سونی را اعلام کرده است.

بازی Inside دومین پروژه استودیو دانمارکی Playdead است که پیش از این به خاطر ساخت بازی تحسین‌شده Limbo، توانایی خود در ساخت بازی‌های پلتفرمر را ثابت کرده است. اینساید چندی پیش برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شد و با کسب نمرات فوق‌العاده و نمره متای ۹۲، توانست تبدیل به افتخاری دیگر برای پلی‌دد شود. با اینکه انتظار می‌رفت این بازی برای مدت زمان طولانی در انحصار مایکروسافت باشد، دقایقی پیش استودیو پلی‌دد شایعات اخیر را تایید و تاریخ عرضه رسمی نسخه پلی‌استیشن 4 را مشخص کرد.

بر این اساس، کاربران کنسول نسل هشتمی سونی، در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور) برای کنسول نسل هشتمی سونی منتشر خواهد شد. عرضه بازی برای پلی‌استیشن 4 با این فاصله زمانی کم پس از انتشار نسخه ایکس‌باکس وان، کمی جالب است. چرا که بازی Limbo یک سال پس از انتشار روی ایکس‌باکس 360 برای پلی‌استیشن 3 عرضه شد و انتظار می‌رفت این بازی هم چنین فرایندی را سپری کند.

اینساید در بررسی زومجی نمره عالی ۹/۵ را دریافت کرد. همچنین می‌توانید نیم‌نگاه زومجی به این بازی را مشاهده کنید. در ادامه می‌توانید تریلر نسخه پلی‌استیشن 4 بازی را تماشا کنید:

| |


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده