// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۷

بازی های Hitman Go و Lara Craft Go را با تنها با ۱ دلار برای اندروید خریداری کنید

اسکوئر انیکس با ارائه تخفیف فوق‌العاده‌ برای Lara Craft GO و Hitman GO، این دو بازی موبایل را تنها با قیمت ۱ دلار برای خرید از طریق گوگل پلی در دسترس قرار داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با وجود افزایش محبوبیت بازی‌های مجموعه GO، اسکوئر انیکس (Square Enix) تخفیف فوق‌العاده‌ای را برای بازی‌های حال حاضر این مجموعه برروی فروشگاه گوگل پلی ارائه کرده است. هر دو بازی Hitman GO [قیمت اصلی ۴/۹۹ دلار] و Lara Craft GO [با قیمت ۴/۹۹ دلار] با سبک نوبتی و طراحی زیبا از همان ابتدای عرضه موفق شدند تا توجه بسیاری از منتقدین و بازیکنان را به سوی خود جلب کنند. در صورتی که شما نیز یکی از دو بازی‌ مجموعه GO را از دست داده‌اید، اکنون زمان بسیار مناسبی برای خریداری و اجرای هر یک از دو بازی Hitman GO و Lara Craft GO با پرداخت تنها ۱ دلار برای‌ زمان بسیار کوتاهی است.

با این حال، اگر شما در دنیای شگفت‌انگیز بازی های اندروید تازه‌‌وارد هستید یا این بازی‌ها را تاکنون تجربه نکرده‌اید، قادر به خریداری کالکشن GO با تنها ۰/۹۹ دلار خواهید بود. این پایین‌ترین سطح قیمت برای هر دو بازی از زمان انتشار است.

اسکوئر انیکس با انتشار هر دو بازی تمجیدهایی را از منتقدین دریافت کرد. علاوه بر این بازی Lara Craft GO نیز موفق شد تا برنده جایزه طراحی اپل موسوم به Apple Design Award شود که تنها مهر تائیدی بر درخشش محصول جدید اسکوئر انیکس بود. هر دو بازی همچنین از زمان انتشار بروزرسانی‌های قابل توجهی شامل محتوای اضافی و مراحل قابل خرید از درون برنامه را دریافت کرد‌ه‌اند. طبق گفته اسکوئر انیکس این تخفیف تنها به مدت بسیاری محدودی برای خرید در دسترس خواهد بود. در نتیجه در حالی که در انتظار انتشار Deus Ex GO نشسته‌ایم به نظر می‌رسد که زمان مناسبی برای تجربه نسخه‌های قبلی مجموعه GO باشد.

اسکوئر انیکس مونترال با ارسال یک توئیت برروی حساب توئیتر رسمی استودیو از زمان بسیار کوتاه اعمال تخفیف برروی کالکشن هر دو بازی خبر داده است. در صورتی تخفیف مورد نظر را از دست دادید. اسکوئر انیکس وعده تخفیف‌های بیشتری را در آینده نزدیک داده است:

این پیشنهادی کوتاه مدت است، تخفیف‌های بیشتری در آینده نزدیک خواهیم داشت.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده