نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

بازی No Man’s Sky پیش از انتشارش در جدول بازی‌های پرفروش استیم قرار گرفت

با آنکه هنوز چند روز تا انتشار No Man’s Sky فرصت باقی مانده، این بازی توانسته به فهرست بازی‌های پرفروش استیم (Steam) راه پیدا کند. با زومجی همراه باشید.

برای آنکه ببینید بازی No Man’s Sky پیش از عرضه‌ی رسمی‌اش تا چه اندازه گیمرها را به سمت خودش جذب کرده، کافی است که سری به فروشگاه استیم بزنید. پیش‌فروش No Man’s Sky آنقدر در استیم موفق بوده که باعث شده تا این بازی در لیست پرفروش‌های آن (Top Sellers) قرار بگیرد. این در‌حالی است که بازی در ۱۲ آگوست (جمعه ۲۲ مرداد) برای پی‌سی منتشر می‌شود.

پیش فروش بالای بازی No Man’s Sky در فروشگاه استیم

بازی اکشن-ماجراجویی و جهان‌باز No Man’s Sky قرار است یکی از تجربه‌های منحصربه‌فرد سال ۲۰۱۶ را برای مخاطبان‌اش فراهم کند. این بازی دنیایی گسترده را، شامل ۱۸ کوینتیلیون سیاره (۱.۸ ضربدر ۱۰ به‌توان ۱۹ سیاره)، در دسترس بازیکن قرار می‌دهد و وی را تشویق می‌کند تا آن را، به همان شکلی که می‌خواهد، کشف کند. در این میان، سازندگان No Man’s Sky هدف نهایی بازیکنان در این بازی را «رسیدن به مرکز هستی» اعلام کرده‌اند که در همین رابطه به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به مقاله‌ی «تئوری بزرگ بازی No Man's Sky: مرکز هستی کجاست؟» در زومجی نگاهی بیندازید.

نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی در ۹ آگوست (۱۹ مرداد) به آمریکای شمالی راه پیدا می‌کند و یک روز پس از آن هم در اروپا عرضه می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده