نویسنده: محسن بیگی نیا
// سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

سگا نتایج مالی سه ماهه اول سال مالی ۲۰۱۷ خودش را اعلام کرد

شرکت سگا (Sega) نتایج اولین سه ماهه سال مالی ۲۰۱۷ خودش را منتشر کرد که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۳۳ درصد رشد داشته است. با زومجی همراه باشید.

  شرکت سگا به تازگی نتایج اولین سه ماهه از سال مالی ۲۰۱۷ خودش را منتشر کرده است و این نتایج بسیار خوب هستند. درآمد خالص آنها در سه ماهه‌ی اخیر از ۵۲۱ میلیون دلار سال گذشته به ۶۹۲ میلیون دلار افزایش یافته است. این پشرفت قابل توجه است و اینطور به نظر می‌رسد که شرایط آنها در سال ۲۰۱۷ بهتر هم خواهد شد. آنها شرایط حاکم بر بخش‌‌های صنایع موبایل، کنسول و بازی‌های رایانه‌ای را نیز این چنین توصیف کرده‌اند:

در ارتباط با جو حاکم بر «تجارت محتویات سرگرم‌کننده» [باید گفت که] گسترش گوشی‌های هوشمند در ژاپن با کاهش همراه بوده و برتری بازی‌های درجه یک در بازار بازی‌های دیجیتالی وسایل هوشمند، سرعت گرفته است. بنابراین، تدارک دیدن محتویات با کیفیت بالا مورد انتظار است که منجر به طولانی‌تر شدن پروسه‌ی ساخت و افزایش هزینه‌ی تولید خواهد شد. ضمناً، پیش‌بینی می‌شود که بخش بزرگی از رشد مورد انتظار در تجارت خارجی در آسیا محقق شود.

همچنین انتظارات ما از بازار بازی‌ها به دلیل عرضه‌ی نسل بعدی کنسول‌های خانگی و گسترده‌تر شدن این بازار افزایش یافته است. در اروپا، آمریکا و آسیا بازارهای گسترده‌ای برای بازی‌های پی‌سی شکل گرفته‌اند.

پیش‌بینی آنها برای سال جاری در ژاپن نیز با چشم اندازی مثبت همراه بوده است. پیش‌بینی‌ آنها به طور عمده متأثر از بازی‌هایی مانند Persona 5 و Yakuza 6 است که تا انتهای سال مالی ۲۰۱۷ عرضه خواهند شد. بازی Total War: Warhammer نیز با فروش ۲/۳ میلیون نسخه‌ای در خارج از ژاپن (از ۱۳ فروردین تا ۱۰ تیر) خودش را به عنوان یک موفقیت تجاری ثابت کرده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده