نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

Diablo 3 با دریافت بروزرسانی جدید سخت‌تر از قبل می‌شود

کمپانی بلیزارد قصد دارد تا با عرضه یک آپدیت جدید و اعمال تغییراتی در Diablo 3، آن را بیش از پیش سخت‌تر کند. با زومجی همراه باشید.

معمولا یکی از مواردی که می‌تواند گیمر‌ها را به تجربه دوباره یک بازی ترغیب کند، بازی کردن آن در درجات سختی بالاتر است. حال پس از گذشت ۴ سال از عرضه بازی Diablo 3، کمپانی Blizzard قصد دارد تا با ارائه یک آپدیت جدید، سه درجه سختی جدید به بازی اضافه کرده و افراد را به تجربه دوباره آن، اما به شکلی چالش برانگیز‌تر، تشویق کند. بدون شک این خبر خوبی برای طرفداران این بازی است، چرا که در درجات سختی جدید بازی، شانس بیشتری برای دریافت لوت بهتر خواهند داشت.

بروزرسانی جدید با شماره 2.4.2 عرضه خواهد شد و علاوه بر اضافه کردن درجات سختی جدید، آیتم‌ها و قابلیت‌های Legendary جدیدی نیز به بازی اضافه خواهد کرد. این آپدیت در حال حاضر روی سرور‌های تست بازی عرضه شده و اگر علاقه‌مند به تجربه پیش از موعد رسمی آن هستید، می‌توانید سرور بازی خود را به Public Realm Test تغییر دهید. از دیگر تغییرات آپدیت 2.4.2، می‌توان به اضافه شدن یک کلید جدید اشاره کرد که با زدن آن، رابط کاربری غیب می‌شود. همچنین آیکون‌های جدیدی روی نقشه برای Nephalem Rift و Greater Rift‌ها اضافه می‌شود و Menagerist Treasure Goblin هم یک آیکون منحصر‌به‌فرد روی نقشه خواهد داشت.

تغییر مهم دیگری هم که آپدیت جدید بازی در آن اعمال می‌کند، مربوط به Nephalem Rift است. به این صورت که پس از تمام کردن هریک از Rift‌ها در حالت Adventure بازی، یک کلید Greater Rift دریافت خواهید کرد و اگر در درجات سختی بالاتر بازی کنید، شانس دریافت دو کلید دیگر را هم خواهید داشت. همچنین در درجه سختی Torment IV، شانسی ۱۰۰ درصدی برای دریافت آیتم در Infernal Machine‌ها خواهید داشت و با افزایش سختی، شانس شما برای دریافت آیتم دوم هم بیشتر می‌شود.

هنوز تاریخ دقیق عرضه عمومی این آپدیت «دیابلو ۳» اعلام نشده است ولی با توجه به عرضه آن در سرور‌های تست، احتمالا خیلی زود شاهد انتشار عمومی آن نیز خواهیم بود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده