نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

شخصی ۱۳۰۰ دلار برای تجربه زودتر بازی No Man's Sky پرداخت کرد

بازی No Man's Sky که مدت‌هاست سر و صدای زیادی به پا کرده، حدود ۱۰ روز دیگر عرضه می‌شود اما یک طرفدار خوش‌شانس و البته پولدار با پرداخت ۱۳۰۰ دلار، در حال انجام این بازی است.

کاربری در وبسایت ردیت توانسته به یک نسخه از بازی No Man's Sky که ده روز زودتر از موعد مقرر پخش شده دست پیدا کند و هم‌اکنون کهشکان عظیم بازی را تجربه می‌کند. این گیمر روز گذشته بازی را از وبسایت خرید و فروش eBay خریده است و برای اثبات گفته‌هایش هم فیلمی از باز کردن قاب بازی و اجرای آن روی پلی‌استیشن 4 منتشر کرده است.

بنابراین اگر چهار تریلر اکتشاف، مبارزه، تجارت و بقا نتوانستند انتظار شما را برای تجربه‌ی بازی بکاهند، می‌توانید به ویدیوهایی که کاربر daymeeuhn از گیم‌پلی بازی در وبسایت DailyMotion منتشر می‌کند نگاهی بیاندازید.

این اتفاق واکنش شان ماری، کارگردان بازی و رئیس استودیوی هلو گیمز (Hello Games) را نیز به دنبال داشت و او در توییتر از طرفداران خواست که بازی را اسپویل نکنند.

No Man

شخصی که مبلغ ۱۳۰۰ دلار برای تجربه‌ی یک بازی تنها ده روز زودتر پرداخت کرده، تا حدودی دلیل انجام این کار را توضیح داده است. او در یک مطلب بلند نوشته بیشتر از اینکه به برچسب قیمت کالاها توجه کند، به میزان شادی که یک محصول برای او به ارمغان می‌آورد اهمیت می‌دهد. او همچنین اذعان کرده اتفاقات زیادی را در زندگی از سر گذرانده و ممکن است همین فردا بر اثر تصادف از دنیا برود و در نتیجه تمام پولی که جمع کرده هیچ کمکی به او نکند. در هر صورت این یک تصمیم کاملاً شخصی است و با خواندن توضیحات او، می‌توانیم بیشتر به انگیزه‌اش برای انجام این کار پی ببریم.

بازی مورد انتظار No Man's Sky در در تاریخ ۱۹ مرداد در آمریکای شمالی و یک روز بعد در اروپا برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود و نسخه‌ی رایانه‌های شخصی با  چند روز تأخیر، در روز ۲۲ مرداد روانه‌ی بازار خواهد شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده