نویسنده: محسن بیگی نیا
// جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

سونی: انتظارات زیادی از بازی Gran Turismo Sport و دیگر بازی های انحصاری پلی استیشن 4 داریم

شرکت سونی (Sony) در جلسه گزارش سه ماهه‌ی اول سال مالی ۲۰۱۶ اطلاعات بیشتری را در خصوص عملکرد بازی‌های اختصاصی خود و انتظاراتشان از آن‌ها ارائه داد. با زومجی همراه باشید.

کنیچیرو یوشیدا، رئیس امور مالی سونی، در جلسه‌ی گزارش مالی سه ماهه‌ی مالی منتهی به ۳۰ ژوئن (۱۰ تیر) اطلاعات بیشتری را در خصوص عملکرد بازی‌های انحصاری و انتظارات سونی از بازی‌های آینده ارائه داد. یوشیدا به این موضوع اشاره کرد که رشد ۱۴ درصدی فروش بخش «بازی و سرویس‌های آنلاین» در سه ماهه‌ی جاری «عمدتاً به دلیل عملکرد قوی Uncharted 4 بوده است.»

وی در ادامه‌ی گزارش، جزئیات بیشتری از فروش بازی‌های انحصاری و همچنین انتظارات آنها از بازی‌های پیش رو، از جمله Gran Turismo Sport، که در سال مالی جاری عرضه خواهند شد ارائه داد:

من نمی‌توانم جزئیات بیشتری در خصوص تعداد دانلودها و کپی‌های فروخته شده از Uncharted 4 را در اختیار شما قرار دهم، اما گفتن اینکه این بازی در هفته‌ی اول عرضه‌اش ۲/۷ میلیون نسخه فروخته است کافی به نظر می‌رسد. این همان رقمی است که ما به طور عمومی بیان کرده‌ایم. حدس زدن در خصوص Gran Turismo و دیگر بازی‌ها نیز در زمان فعلی بسیار سخت است اما تعداد پلی‌استیشن 4های فروخته شده در حال افزایش است و من فکر می‌کنم فروش روندی صعودی داشته باشد. سودآوری بازی‌های انحصاری بالا است، بنابراین ما انتظارات بالایی از عملکرد این نوع بازی‌ها داریم.

یوشیدا ضمن اشاره به این موضوع که پیش فروش‌های پلی‌استیشن VR «بسیار خوب» است، گفت که این شرکت بودجه‌ی مشخصی را برای این محصول در نظر گرفته و بنابراین آنها هیچگونه تغییری در تعداد هدست‌هایی که قرار است ساخته شوند اعمال نخواهند کرد.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده