استودیو سازنده Quantum Break وظیفه ساخت حالت داستانی بازی CrossFire 2 را بر عهده گرفت
بازی Crossfire، محصول استودیو کرهای اسمایلگیت ( Smilegate) در سال ۲۰۰۷ در کشور کره، سال ۲۰۰۹ در آمریکای شمالی و پس از دو سال در قاره اروپا عرضه شد. این بازی که در سبک تیراندازی اول شخص است، همواره به عنوان یکی از محبوبترین و پردرآمدترین بازیهای ویدیویی تاریخ شناخته میشود. حال استودیو اسمایلگیت که در هفته جاری در نمایشگاه چایناجوی (ChinaJoy) خبر از ساخت دنباله Crossfire داده بود، اعلام کرد که بخش داستانی این بازی توسط استودیو رمدی اینترتینمت ساخته خواهد شد.
در اعلان رسمی همکاری استودیو استودیو رمدی اینترتینمت و اسمایلگیت به این نکته اشاره شده که هدف از این همکاری «ارائه توانایی منحصربهفرد استودیو رمدی در روایت داستان، پرداخت شخصیتهای به یادماندنی و گیمپلی نوآورانه به مخاطبین جهانی بازی Crossfire» است. استودیو رمدی اینترتینمنت در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت:
ما بخش داستانی را خواهیم ساخت که سرشار از آزادی است. در قالب یک بازی تیراندازی اول شخص نظامی، داستانی عالی با شخصیتهای به یادماندنی ارائه خواهیم داد.
بازی Crossfire در بین طرفداران سبک تیراندازی اول شخص آنلاین بسیار شناخته شده است. براساس گزارش استودیو اسمایلگیت، این بازی که هشت سال پیش عرضه شده، دارای ۵۰۰ میلیون بازیکن ثبت شده در هشتاد کشور مختلف است. همچنین بر طبق گزارش The Korea Herald، این بازی با درآمد ۱٫۵ تریلیون وون (معادل ۱٫۳ میلیارد دلار) به عنوان پردرآمدترین بازی جهان در سال ۲۰۱۴ معرفی شد.