// چهار شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

Prey for the Gods بودجه موردنیاز خود را از کیک استارتر کسب کرد

استودیوی مستقل نو متر (No Matter Studios) از جمع‌آوری بودجه ۳۰۰ هزار دلاری ساخت Prey for the Gods تنها ۱۰ روز مانده به اتمام کمپین کیک‌استارتر بازی خبر داده است.طبق اعلام سازندگان این بازی در کنار رایانه‌های شخصی برای کنسول‌ها نیز منتشر خواهد شد. ادامه با زومجی همراه باشید.

Prey for the Gods، بازی اکشن-بقا از استودیوی نو متر توانست بودجه ۳۰۰ هزار دلاری پیش‌بینی شده را به سرعت جمع‌آوری کند. این بازی که شباهت‌هایی به Shadow of the Colossus دارد، پیرامون مبارزه دختری با هیولاهای غول پیکر روایت می‌شود.

به دنبال محبوبیت بازی، گروه سازنده همچنین از اتمام برخی آزمایش‌ها برای «اجرا و قابل بازی»‌ کردن Prey for the Gods روی پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس‌ وان خبر داده‌اند.

یکی از توسعه‌دهندگان بازی با ارسال پست بروزرسانی برروی کیک‌استارتر دررابطه با پورت Prey for the Gods برروی کنسول‌ها نوشت:

ما از نتیجه حاصل شده شگفت‌زده و بسیار هیجان‌زده هستیم. بدون بهینه‌سازی و در عرض چند روز، بازی را قابل اجرا و پخش برروی نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه کردیم.

نتیجه نهایی این است که بازی Prey for the Gods برروی هر دو سیستم (بعد از شروع به کار برروی نسخه رایانه‌‌های شخصی) بدون نیاز به موفقیت در هدف کیک‌استارتر، منتشر خواهد شد. نسخه‌های کنسولی بازی ۲۵ دلار قیمت خواهند داشت.

استودیو همچنین در پیامی در رابطه با کیک‌استارتر نوشت:

وفاداری به وعده‌های داده شده در کیک‌استارتر کار آسانی نیست، احساسات ما [در طول ساخت بازی] در حال تغییر است و بازخوردها، پیام‌های خصوصی و نظرات شما ما را به ادامه ساخت بازی ترغیب می‌کند ... از همه شما خیلی ممنونم.

استودیوهای نو متر همچنین از امکان انتشار بازی برای مک و استیم خبر داده‌ است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده