نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

بازی‌‌های رایگان ماه آگوست سرویس ایکس باکس لایو گلد رسما مشخص شدند

کمپانی مایکروسافت رسما اسامی بازی‌های رایگان مشترکین ایکس‌باکس لایو گلد را برای ماه آگوست (۱۱ مرداد تا ۱۰ تیر) اعلام کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

مایکروسافت و سونی هر ماه تعدادی بازی رایگان را برای مشترکین گلد و پلاس خود عرضه می‌کنند و حال Microsoft رسما اسامی بازی‌های رایگان ماه آگوست را اعلام کرده است. طبق رسم ماه‌های گذشته، دارندگان کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان هریک ۲ بازی رایگان در این ماه دریافت خواهند کرد که البته بازی‌های ایکس‌باکس 360 از طریق قابلیت Backward Compatibility روی کنسول نسل هشتمی نیز قابل اجرا هستند.

طبق اعلام مایکروسافت، از تاریخ ۱۱ مرداد (۱ آگوست) بازی Warriors Orochi 3 برای مشترکین گلد ایکس‌باکس وان رایگان خواهد بود و این افراد تا تاریخ ۲۵ مرداد (۱۵ آگوست) می‌توانند این بازی را رایگان دانلود کنند. پس از این موعد و از تاریخ ۲۶ مرداد تا ۱۰ تیر هم بازی WWE 2K16 برای دارندگان ایکس‌باکس وان رایگان خواهد بود. بازی‌های رایگان کنسول ایکس‌باکس 360 هم در ماه آگوست Spelunky و Beyond Good and Evil HD هستند که به ترتیب در نیمه اول و دوم این ماه می‌توان آن‌ها را به صورت رایگان دانلود کرد.

به هر حال مایکروسافت این ماه هم بازی‌های نسبتا خوبی برای مشترکین گلد تدارک دیده که تجربه آن‌ها قطعا می‌تواند لذت‌بخش باشد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده