نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

نسخه ریمستر بازی Darksiders احتمالا ساخته خواهد شد

بر اساس گزارش یک سایت اسپانیایی، استودیو نوردیک گیمز در حال ساخت نسخه ریمستر بازی Darksiders است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

Darksiders یکی از بهترین بازی‌های THQ بود که پس از ورشکست شدن این کمپانی، امتیاز آن توسط استودیو نوردیک گیمز خریداری شد. Nordic پس از مدتی نسخه ریمستر قسمت Darksiders 2 را عرضه کرد و در همان زمان هم وعده داد که اقدام مشابهی را در مورد نسخه اول این بازی نیز انجام خواهد داد. حال سایت اسپانیایی NextN گزارش داده که استودیو نوردیک در جریان یک رویداد با نام Gamepolis 2016 که هفته پیش برگزار شده، ساخت نسخه ریمستر Darksiders را تایید کرده است.

به استناد سایت مذکور، این نسخه برای عرضه در ماه اکتبر (مهر-آبان) برنامه‌ریزی شده و پلتفرم‌های مقصد آن نیز پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و Wii U خواهند بود. همچنین در جریان نمایشگاه گیمزکام 2016 که تقریبا ۲۵ روز دیگر برگزار خواهد شد، این نسخه رسما رونمایی شده و جزییات بیشتری از آن ارائه می‌شود.

نسخه اصلی بازی Darksiders در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و ساخت آن برعهده استودیو ویجیل گیمز بود. داستان بازی در مورد شخصیت War است که یکی از ۴ سوارکار آخرالزمان است. بازی به لطف داشتن داستان و گیم‌پلی جذاب، با استقبال بسیار خوب گیمر‌ها و منتقدین روبرو شد و قطعا ساخت نسخه ریمستر آن می‌تواند افراد زیادی را خوشحال کند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده