نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۱

بلیزارد در اندیشه اضافه کردن شخصیت‌های Overwatch به Heroes of the Storm

چندی پیش شخصیت Tracer بازی Overwatch به Heros of the Storm اضافه شد و حال به نظر می‌رسد که شخصیت‌های بیشتری از این بازی مسیر مشابهی را طی خواهند کرد. با زومجی همراه باشید.

Heroes of the Storm بازی سبک MOBA بلیزارد است که به لطف رایگان بودن محبوبیت نسبتا خوبی بین طرفداران این سبک بازی‌ها کسب کرده است. بلیزارد معمولا قهرمانان زیادی از دیگر بازی‌های خود را به این بازی اضافه می‌کند و برای مثال شاهد شخصیت‌های از Warcraft، Diablo یا StarCraft در آن هستیم. بلیزارد از چندی پیش اضافه کردن شخصیت‌های بازی Overwatch به این بازی را نیز با عرضه شخصیت Tracer آغاز کرد؛ شخصیتی که در اوایل عرضه به دلیل قوی بودن بیش از حد کمی از قدرتش کاسته شد و البته خیلی زود توانست به یک هیرو بسیار محبوب در بازی تبدیل شود.

حال کنت-اریک هاگ من، طراح ارشد شخصیت‌های بازی HOTS، اعلام کرده که محبوبیت تریسر باعث می‌شود تا بلیزارد به اضافه کردن شخصیت‌های بیشتری از Overwatch به این بازی ترغیب شود:

گیمر‌های واکنش‌های بسیار مثتبی به اضافه شدن شخصیت Tracer به HOTS نشان دادند. به همین دلیل هم ما قطعا اضافه کردن شخصیت‌های دیگری از Overwatch به این بازی را بررسی خواهیم کرد. چرا که Overwatch مملو از شخصیت‌های دوست‌داشتنی و جذاب است که اضافه شدن آن‌ها به بازی، با استقبال خوب طرفداران روبرو می‌شود.

پس با اینکه هنوز مشخص نیست دقیقا کدام شخصیت بازی Overwatch به HOTS اضافه خواهد شد، ولی بلیزارد قطعا در اندیشه انجام دادن این کار است.

بازی Overwatch چندی پیش برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه شد و توانست در بررسی زومجی هم نمره عالی ۱۰ را دریافت کند. بلیزارد همچنین اخیرا شخصیت جدید «آنا» را نیز برای این بازی معرفی کرد که یک تک تیرانداز است و می‌توانید تریلر معرفی وی را در زومجی تماشا کنید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده