نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۳

کامیک کان 2016: بخش مبادلات به همراه پوکمون های جدید به بازی Pokemon GO می‌آید

استودیو نیانتیک لبز (Niantic Labs)، سازنده‌ی Pokemon GO، طی نمایشگاه کامیک کان 2016 اعلام کرد که در آینده امکان انجام معامله به‌همراه قابلیت‌ها و پوکمون‌های جدید به این بازی موبایل اضافه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

در جریان برگزاری کامیک کان 2016 در شهر سن‌دیگو، سازنده‌ی Pokemon GO به جزئیات تازه‌ای از این بازی پرطرفدار اشاره کرد. جان هانکه، مدیرعامل نیانتیک لبز، گفت که تیم او در تلاش هستند تا قابلیت‌هایی مانند سفارشی‌سازی PokeStopها و همین‌طور بخش خرید و فروش را به پوکمون گو اضافه کنند. او خاطرنشان کرد که تعدادی از پوکمون‌های کمیاب هنوز در بازی ظاهر نشده‌اند و تا چندی دیگر نظاره‌گر پدیدار شدن آن‌ها خواهیم بود. ضمناً آن‌طور که از صحبت‌های وی برمی‌آید، طرفداران بازی طی ماه‌ها یا سال‌های آینده خواهند توانست نسل بعدی پوکمون‌ها را هم در آن پیدا کنند.

هانکه تأیید کرد که بخش داد و ستد بازی هم‌اکنون در حال توسعه است؛ اما به تاریخ آماده شدن آن اشاره‌ای نکرد. او در این‌باره گفت:

متأسفم؛ ما [برای اجرایی شدن بخش معاملات] تاریخی نداریم که به شما اعلام کنیم. ما به‌سختی سرگرم کار هستیم تا سرورها را فعال و پابرجا نگه‌داریم. این در صدر لیست اولویت‌های ما قرار دارد.

پررنگ‌تر شدن گروه‌بندی سه‌گانه‌ی Pokemon GO مورد دیگری بود که مدیرعامل نیانتیک لبز در نمایشگاه به آن اشاره کرد. او گفت که بازیکنان احتمالاً به‌زودی خبر جدیدی را خواهند شنید که ظاهراً به ویژگی‌های خاص تیم‌های آبی، زرد و قرمز مربوط می‌شود. همچنین رهبران تیم‌ها، که به‌تازگی از آن‌ها رونمایی شده است، تا مدتی دیگر پیشنهاداتی را در اختیار بازیکنان گروه‌شان قرار خواهند داد تا به آن‌ها در بازی کردن کمک کنند.

هانکه ضمناً گفت که بازیکنان در آینده خواهند توانست بعضی از PokeStopهای بازی را به مراکزی به نام Pokemon Center تبدیل کنند. در مراکز فوق، کاربران این امکان را خواهند داشت تا پوکمون‌های‌شان را شفا دهند. در این میان، نیانتیک لبز تصمیم دارد تا امکان سفارشی‌سازی PokeStopها را برای طرفداران فراهم کند؛ به‌شکلی که آن‌ها بتوانند با استفاده از آیتم‌های خاص تغییراتی را در عملکرد PokeStop ایجاد کنند. هانکه همچنین خاطرنشان کرد که بازیکنان هنوز بسیاری از Easter eggهای درون پوکمون گو را پیدا نکرده‌اند.

منابع: IGN / BusinessInsider


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده