نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۵

آیا سریال Watch Dogs و Far Cry در دست ساخت است؟

اگر تا به حال آرزوی این را داشته‌اید که نمایش Just Dance را در سالن تئاتر ببینید یا اقتباس تلویزیونی Watch Dogs را به صورت یک سریال دنبال کنید، یوبی‌سافت خبرهای خوبی برای شما دارد. با زومجی همراه باشید.
یوبی‌سافت طی چند هفته‌ی گذشته نشان تجاری بعضی از سری بازی‌های خود را برای ساخت فیلم، سریال یا نمایش‌های زنده ثبت کرده است. هنوز هدف این شرکت از این اقدام مشخص نیست اما توضیحات جالبی در فرم ثبت نشان تجاری مجموعه‌های Watch Dogs ،Far Cryو Just Dance دیده می‌شود. با توجه به قسمت توضیحات این فرم، احتمالاً این نشان تجاری برای موارد زیر به کار برده می‌شود:
  • سرویس‌های سرگرمی، شامل برنامه‌های مستمر تلویزیونی و برنامه‌های تعاملی درام، کمدی و انیمیشن که در تلویزیون و ماهواره‌، به صورت صدا و محتوای ویدیویی پخش می‌شوند.
  • ارائه‌ی نمایش زنده روی صحنه، با بازیگرانی که لباس شخصیت‌های بازی را پوشیده‌اند.
  • تولید و پخش فیلم‌های سینمایی.
  • برگزاری و سازماندهی مسابقات بازی‌های ویدیویی.
  • ایجاد مرکز‌های سرگرمی مانند زمین‌های بازی تعاملی.
  • سازمان‌دهی نمایشگاه‌ها برای اهداف فرهنگی و آموزشی.
  • انتشارات آنلاین، شامل مجلات آنلاین که اطلاعات، اخبار و تحلیل‌های مربوط به بازی‌های ویدیویی را منتشر می‌کنند.
با توجه به این موارد برنامه‌های یوبی‌سافت کمی عجیب به نظر می‌رسند. تصور نمایشی موزیکال از Just Dance روی سن دور از انتظار نیست ولی دیدن بازیگرانی با شمایل واس، پگان مین و ایدن پیرس روی صحنه‌ی تئاتر تجربه‌ی جدید و غیرمنتظره‌ای است. با وجود این که فیلم Assassin's Creed در دست ساخت است، یوبی‌سافت نشان تجاری این بازی را نیز برای مواردی مشابه بالا ثبت کرده‌است، با این تفاوت که در این مورد خبری از برنامه‌های تلویزیونی نیست. شاید این شرکت قصد دارد Assassin's Creed را روی پرده‌ی نقره‌ای سینما نگه دارد و برنامه‌ی تلویزیونی هفتگی برای دیگر سری بازی‌های خود تولید کند. هر محتوای جانبی درباره‌ی مجموعه‌های یوبی‌سافت برای طرفداران آن‌ها خوشایند است و باید منتظر مانند و دید که این شرکت در کنار ساخت و توسعه‌ی بازی‌های رایانه‌ای، چه برنامه‌های دیگری در سر دارد. منبع: DualShockes


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده