نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

درخواست کمک کودکان سوریه‌ ای از جهانیان با استفاده از محبوبیت Pokemon Go

این روز‌ها Pokemon Go به یک بازی بسیار محبوب تبدیل شده است. حال کودکان سوریه‌ای که درگیر جنگ هستند، با استفاده از محبوبیت این بازی از جهانیان درخواست کمک کرده‌اند. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

سوریه مدت‌های طولانی است که درگیر جنگ داخلی است و این وسط مردم بی‌گناه زیادی کشته می‌شود و زندگی بسیار سختی دارند. حال تعدادی از کودکان این کشور، برای رهایی از این وضعیت و درخواست کمک از جهانیان، از محبوبیت بازی Pokemon Go استفاده می‌کنند؛ بازی که توسط نیانتیک لبز برای اندروید و iOS ساخته شده و این روز‌ها شاهد انتشار آن در کشور‌های بیشتری هستیم و طرفداران بی‌شماری دارد.

پوکمون گو

تاییم شامی، یک مدافع حقوق بشر است که کمپین جالبی برای کمک به کودکان سوری راه انداخته است. به این صورت که این کودکان تصاویری از پوکمون‌ها را در دست می‌گیرند و با آن عکس می‌گیرند. بر روی این عکس‌ها نوشته‌ای به چشم می‌خورد که مضمون آن درخواست کمک از مردم دنیا است و این کودکان می‌خواهند تا مردم همان‌طور که برای پیدا کردن پوکمون‌ها در بازی Pokemon Go تلاش می‌کنند و آن‌ها را نجات می‌دهند، برای رها شدن آن‌ها از وضعیت کشور سوریه هم کمک کنند و مقدمات نجات آن‌ها را فراهم سازند.

این کمپین بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته و رسانه‌های بزرگ دنیا از جمله گاردین و یو.اس.آنکات (U.S.Uncut) نیز به آن پرداخته‌اند. قطعا محبوبیت بازی Pokemon Go می‌تواند باعث شود که افراد بیشتری به کودکان جنگ سوری کمک کنند.

نظر شما در مورد این کمپین چیست؟

منبع: VentureBeat


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده