نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

اد بون از احتمال عرضه بازی Mortal Kombat XL برروی پی‌ سی خبر داد

اد بود، کارگردان بازی Mortal Kombat X، با انتشار پستی در توئیتر خود اعلام کرد احتمالا بازی Mortal Kombat XL برروی رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

زمانی که بازی Mortal Kombat X در روز ۱۸ فروردین سال ۱۳۹۴ منتشر شد، نسخه رایانه‌های شخصی این بازی دارای مشکلات بسیار زیادی بود. این مشکلات باعث شد سازندگان بازی علاقه‌ای برای انتشار نسخه کامل این بازی یعنی Mortal Kombat XL برروی پی‌سی نداشته باشند و این بازی برای پی‌سی منتشر نشد. اما براساس آخرین پست اد بون، کارگردان بازی Mortal Kombat X، احتمال عرضه این بازی برروی پی‌سی وجود دارد.

سال گذشته، هر چهار محتوای دانلودی بازی Mortal Kombat X برروی رایانه‌های شخصی منتشر شد اما آخرین مجموعه شخصیت‌های بازی Mortal Kombat X  با نام Kombat Pack 2 که شامل شخصیت‌های Alien، Leatherface، Bo' Rai Cho و Triborg می‌شد و نسخه کامل بازی که شامل تمام این محتوا می‌شود، برای پی‌سی عرضه نشدند.

به هرحال اد بون با انتشار پست عجیبی در توئیتر خود از احتمال انتشار بازی Mortal Kombat XL برروی پی‌سی خبر داده است و احتمالا آنها برروی این بازی کار می‌کنند. او در توئیتر خود نوشته است:

?Maybe we should Karry eXtra Long People who Care

این پست از لحاظ معنایی، معنای خاصی ندارد؛ اما اگر حروف بزرگ این جمله را در کنار هم قرار بدهیم به عبارت «MKXL PC» بر می‌خوریم، اد بون به صورت غیرمستقیم از احتمال انتشار نسخه پی‌سی بازی Mortal Kombat XL خبر می‌دهد و به احتمال زیاد اعضای استودیو ندررلم در حال کار روی ساخت این بازی هستند و به‌زودی شاهد ارائه اطلاعات بیشتر از آن خواهیم بود.

نظر شما کاربران زومجی درباره این پست چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده