کامیک کان 2016: بازی Death Stranding فعلا در مراحل اولیه ساخت است
طی نمایشگاه کامیک کان 2016 کوجیما صحبتهایی در مورد بازی Death Stranding انجام داده است. بنظر میرسد توسعه بازی فعلا در مراحل آزمایش و تست کردن بسر میبرد. با زومجی همراه باشید.
تبلیغات
طی نمایشگاه کامیک کان 2016 که در سن دیگو در حال برگزاری است، هیدئو کوجیما، مرد شماره یک کوجیما پروداکشنز، در کنار توضیحاتی در مورد شخصیت لودنز، از بازی Death Stranding نیز سخن گفته است. بنظر میرسد فعلا این بازی در مراحل اولیه است و زمان خیلی زیادی تا رسیدن آن به مراحل نهایی ساخت فاصله داریم.
کوجیما طی صحبتهایش گفته که نمایش این بازی در E3 2016 به هیچ وجه با موتور گرافیکی نهایی ساخته نشده و هنوز داستان بازی کامل نوشته نشده است. بنظر میرسد تمام آنچه که مشاهده کردیم یک پیش زمینه از طرح کلی بازی بوده است.
کوجیما در این نمایشگاه گفته:
در حال حاضر ما تستهایی انجام دادهایم و کارهای موتورگرافیکی تقریبا در مراحل پایانی بسر میبرد. نمایشی که شما در قبل مشاهده کردید از طریق جلوههای بصری ساخته شده و بصورت Real Time رندر شده بود. در کنار تمام این کارها ما از طریق یک موتور گرافیکی جدا تستهایی بر روی بخش گیمپلی بازی انجام دادهایم. من در تلاش برای ارائه ایدههای نو و جدیدی بودم که ببینم با چه نوع دنیایی قرار است مواجه شویم. همچنین در کنار این کار، نگران این موضوع بودم که تا چه اندازه المانهای گیمپلی را میتوانیم در دنیای بازی بکار ببریم. حال بنظر میرسد در حال نتیجه گرفتن از کارهای خود بوده و در حال رسیدن به آن نقطه نظر مشترک برای جمع بندی کارها هستیم. پس الان باید سریعا کارهای مربوط به موتور گرافیکی بازی را نیز انجام داده و توسعه مراحل اصلی بازی را شروع کنیم. صحنههای مربوط به اولین تریلر بازی قطعا در بازی اصلی هم وجود خواهد داشت.
وی در ادامه افزود:
من در حال کار کردن بر روی داستان بازی نیز هستم و تستهایی در این زمینه انجام دادهام. من در حال حاضر در حال فکر کردن هستم تا ببینم چه تغییراتی برای داستان لازم است و اینکه طراحی و خلق شخصیتهای بازی چگونه خواهد بود. برای داستان هنوز دست نوشته خاصی وجود ندارد! زیرا همه این افکار و گفتهها صرفا در مراحل ابتدایی قرار دارند و هنوز مشخص نیست آیا این شخصیتها یا داستانی که مد نظر دارم مورد تایید هستند یا نه. به عبارتی در مراحل اولیه این بخش قرار داریم. در حال حاضر نه دیالوگی نوشته شده، نه شخصیتی خلق شده و نه جزئیاتی برای داستان بازی در نظر گرفته شده است. هیچ داستان قطعی در کار نیست و هر روز واژهها و ایدهها متفاوت هستند. برای مثال در داستان بازی ما با صحنهای از یک سونامی روبرو خواهیم شد که شهر را نابود خواهد کرد ولی در بازی هنوز چنین صحنهای ساخته نشده است. من به دنبال تکنولوژی هستم که از طریق آن بتوانم بزرگترین سونامی را طراحی کرده و آنرا رندر کنم. همچنین شهر و نحوه خراب شدناش توسط سونامی همگی مواردی است که برای طراحی و رندر باید به آنها توجه شود. این گفتهها همگی در مراحل تست کردن و آزمایش بسر میبرد و قبل از توسعه بازی باید تمامی این موارد را در نظر گرفت.
با توجه به صحبتهای کوجیما، نباید به این زودیها منتظر بازی جدید وی باشیم.
منبع: Gamesradar
داغترین مطالب روز