نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

فینال بزرگ مسابقات Overwatch به صورت زنده در شبکه TBS پخش خواهد شد

جدیدترین دست‌پخت بلیزارد یعنی Overwatch به زودی روی آنتن تلویزیون می‌رود تا بازیکنان این بازی در یک مسابقه ۳۰۰ هزار دلاری،‌ با هم به جنگیدن بپردازند. تیم برنده این مسابقات که از شبکه TBS پخش خواهد شد، ۱۰۰ هزار دلار را به خانه خواهد برد.

بازی چندنفره اول شخص Overwatch حالا به حدی محبوب شده که بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد و به محبوب‌ترین بازی گیم‌نت‌های کره‌جنوبی هم تبدیل شده است. همین محبوبیت بالای بازی باعث شده تا جدیدترین مسابقات این بازی روی آنتن شبکه TBS پخش شود.

Eleague که یک موسسه برگزار کننده مسابقه‌ ورزش‌های الکترونیکی و پخش آن‌ها است در جدیدترین مسابقه خود قصد برگزاری یک تورنمنت بزرگ برای بازی Overwatch را دارد. تیم‌ها برای این‌که بتوانند به فینال بزرگ مسابقه برسند باید یکی از دو مسابقه فینال منطقه‌ای را برنده شوند. تیم دوم در مسابقات منطقه‌ای ۲۴ هزار دلار برنده می‌شود. به تیم‌های سوم و چهارم ۱۸ هزار دلار  به تیم‌های پنجم تا هشتم هم ۶ هزار دلار جایزه تعلق خواهد گرفت.

این در حالی است که برنده مسابقه فینال بزرگ ۱۰۰ هزار دلار را با خود به خانه خواهد برد. تیم‌های بعدی هم ۳۲ هزار دلار جایزه خواهند گرفت. مسابقه فینال بزرگ روز ۳۰ سپتامبر (۹ مهر ) به صورت زنده از طریق شبکه TBS و وب‌سایت توییچ از آتلانتا پخش خواهد شد.

در دیگر اخبار راجع به اورواچ در زومجی خواندید که شخصیت جدید بازی یعنی Ana برای کاربران رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفته است. کاربران پلی‌استیشن 4 هم می‌توانند با این شخصیت به بازی کردن بپردازند. مخاطبان ایکس‌باکس وان به زودی می‌توانند با این کاراکتر بازی کنند.

آنا که مادر یکی دیگر از قهرمانان بازی با نام «فرح» است، از یک اسلحه اسنایپر استفاده می‌کند و می‌تواند از فواصل دور با کمک سلاح و توانایی‌های دیگر خود، نیرو‌های خودی را درمان کرده و به نیرو‌های دشمن آسیب برساند. در صورتی که با اسلحه آنا به نیرو‌های خودی شلیک کنید، سطح سلامتی آن‌ها افزایش خواهد یافت و در صورتی که به نیرو‌های دشمن شلیک کنید، شاهد آسیب دیدن آن‌ها خواهید بود. همچنین یکی از توانایی‌های این شخصیت، استفاده از گلوله‌های خواب‌آور است که در صورت اصابت به دشمن، باعث بی‌هوش شدن وی خdواهد شد.

همچنین در خبرها خواندید که مشکل از بین رفتن سطح پیشرفت بازیکنان در پلی‌استیشن 4 هم با یک بروزرسانی رفع شد.

برای خواندن اخبار و حواشی این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی Overwatch در زومجی مراجعه کنید.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده