// دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۰

طراح بازی Deus Ex بر روی بازی Underworld Ascendant کار می‌کند

امروز استودیو اُدرسایت اینترتینمنت اعلام کرد که وارن اسپکتور، طراح بازی‌های Deus Ex و Epic Mickey به عنوان مشاور طراحی بر روی بازی در حال ساخت آن‌ها به نام  Underworld Ascendant کار می‌کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.
پول نیوراث از استودیو اُدرسایت اینترتینمنت در صفحه‌ی سایت کیک‌استارتر نوشت:
وارن هرگز از رو به رو شدن با چالش‌های مربوط به طراحی بازی ترسی ندارد. به عنوان مشاور طراحی، بسیار برای تیم ما مفید بوده است.
اسپکتور در یک ویدئو اشاره‌ای به موتور گرافیکی بهبود یافته‌ی Underworld Ascendant را تحسین کرد:
امروزه، بیشتر بازی‌ها به ساخت معماهای هوشمندانه‌ی طراحان بستگی دارد. حتی معما‌هایی که چندین راه حل دارند. اما کاری که استودیو لوکینگ گلس (استودیویی که سازنده‌ی بازی قدیمی Underworld بود) انجام داد، واقعا یک ایده‌ی ‌پیشرو در زمینه‌ی ساخت محیط‌های شبیه‌سازی شده‌ای بود. بازیکن در آن می‌تواند یک سری تجهیزات کاربردی در اختیار بگیرد و باید از آن به صورت عقلانی استفاده کند. این کار از پیش برنامه‌ریزی شده نیست. ما اکنون آن تجهیزات و قدرت محاسباتی را در اختیار داریم تا شبیه‌سازی‌های بسیار بهتری خلق کنیم.
پول نیوراث، استودیوی لوکینگ گلس را در سال ۱۹۹۳ (۱۳۷۱) تاسیس کرد و  هفته‌ی پیش کمپین جمع‌آوری بودجه برای بازی Underworld Ascendant را در کیک‌استارتر برگزار کرد. این استودیو در همین سال با عرضه‌ی بازی Ultima Underworld II موفقیت‌های بسیاری کسب کرد. این بازی، برای اولین بار دنیایی سه بعدی با استفاده از نگاشت بافت (Texture Mapping) خلق کرد که گیم‌پلی سندباکس و بازیکن محور آن الهاماتی از بازی‌های Thief و Deus Ex گرفته است این بازی در سبک نقش‌آفرینی است و تاکنون توانسته ۹۴۵ هزار دلار توسط ۶۱۵۹ نفر  بودجه جمع‌آوری کند. انتظار می‌رود این بازی در سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی منتشر شود. نظر شما درباره‌ی این بازی چیست و چه آینده‌ای برای آن پیش‌بینی می‌کنید؟ منتظر نظرات شما هستیم. منبع: gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده