نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۵

گرافیک Uncharted 4 بسیار نزدیک به فیلم‌های سینمایی است

Uncharted 4 یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است که بیشتر محبوبیت خود را مدیون جلوه‌های بصری ویژه‌اش است. طراح ارشد شخصیت‌های Uncharted 4: A Thieves End اعتقاد دارد که گرافیک این بازی بسیار نزدیک به فیلم‌های کامپیوتری و سینمایی است. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
Uncharted 4 به طور یقین بهترین بازی استودیو ناتی‌داگ در زمینه گرفیک و جلوه‌های بصری است. بر اساس صحبت‌های فرانک تزِنگی طراح ارشد شخصیت‌های بازی گرافیک بازی روز‌به‌روز بهتر می‌شود و نِیتن درِیک به قدری خوب به نظر می‌رسد که می‌تواند درون یک فیلم حضور پیدا کند. او در گفتگو با وب‌سایت CG Master Academy گفت:
به کارهایی که ما در ناتی‌داگ برای این بازی انجام داده‌ایم، نگاه کنید. کیفیت بازی در حال حاضر بسیار نزدیک به فیلم شده است. این شخصیت (نِیتن درِیک) به راحتی می‌تواند در فیلم هم حضور داشته باشد. جزییات، کیفیت، ترکیب و رنگ؛ همه و همه در بهترین سطح خود قرار دارند و این موضوع باعث شده است تا او برای من یک شخصیت فیلم باشد. بازی‌های ویدیویی در حال نزدیک شدن به کیفیت فیلم‌های سینمایی هستند و این دقیقا همان چیزی است که من می‌خواستم انجام دهم.
uncharted 4 graphic تزِنگی در ادامه صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که تغییر نسل برای ناتی‌داگ به معنی استفاده بیشتر از پولیگان‌ها و بافت‌هایی با جزییات و رزولوشن بالاتر است. او در این‌باره گفت:
همه این‌ها باعث شده است تا ما یک قدم به ساخت بازی‌هایی مانند فیلم‌های سینمایی نزدیک‌تر شویم و به عقیده من چند سال دیگر می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.
Uncharted 4: A Thief's End تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۵ به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده