// شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۹

بروزرسانی جدید GTA Online شامل ارجاعاتی به بسته الحاقی Biker است

با توجه به اطلاعات فاش شده جدید از بروزرسانی  Cunning Stunts بازی Grand Theft Auto V، این بروزرسانی Grand Theft AutoOnline شامل اسکریپ‌هایی مرتبط با بسته‌الحاقی Biker (موتورسوار)‌ می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با توجه به پست ارسال شده برروی انجمن GTA، اسکریپ‌های بروزرسانی Cunning Stunts شامل ارجاعاتی به بسته الحاقی موتورسواری از جمله «توافق بد، پذیرش (عضویت)، رقابت، تماس با امداد و خروج وسیله نقلیه» می‌شود.

شخصی با نام تز فانز که این ارجاعات را پیدا کرده، به وجود پیشوند «gb» در این اسکریپت اشاره کرده است که معمولا برای ماموریت‌های مدیر عامل شرکت (CEO) و VIP استفاده می‌شود. به نظر می‌رسد در این بسته الحاقی، بازیکنان قادر به تاسیس شرکت و نشستن بر میز مدیرعامل برای اداره کار‌ها و ارسال فرمان به سایر بازیکنان هستند. احتمالا با توجه به محتوای فوق با بروزرسانی جدید قادر به تاسیس گروه مخصوص به خود و مدیریت آن خواهیم بود.

gta online scriptاسکریپ قابل مشاهده دیگر «ماد گاراژ شخصی» با پیشوند «am-mp» است که معمولا برای اموال شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. احتمالا با توجه به اسکریپ فوق می‌توانیم انتظار قابلیت شخصی‌سازی موتورسیکلت‌ها را داشته باشیم.

بروزرسانی حالت چندنفره The Cunning Stunts به بازیکنان اجازه رقابت در لوله‌ها و مارپیچ‌های هیجانی را می‌دهد. بازیکنان همچنین می‌توانند در رینگ‌های آتشین، تنظیم شده در افق لس‌سانتوس و در سطحی بالاتر از زمین به رقابت‌های نفس‌گیر بپردازند.

راک‌استار در توضیح بروزرسانی جدید گفته است:

پرش‌ها، شکاف‌ها، زمین و موانع، متناسب با ویژگی‌های هر مسابقه برای کلاس‌های خاص وسایل نقلیه شامل سوپر خودروهای جدید، خودروهای اسپورت و موتورسیکلت‌ها طراحی شده است.

همچنین طبق گفته‌ی راک‌استار این بروزرسانی میزبان خودروهایی با روکش‌های ویژه، پوشش جدید راننده‌ها در کنار لوازم موتورسواری و پوشش مخصوص رقابت‌، کلاه‌ ایمنی و سایر الحاقیات خواهد بود.

هرچند بسته‌الحاقی حالت تک‌نفره بازی Grand Theft Auto 5 هنوز در حال بررسی است با این حال، آمار فوق‌العاده GTA Online خود به تنهایی می‌تواند دلیل اولویت قرار گیری محتوای چندنفره توسط راک‌استار را توضیح دهد.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده