// شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱

مشاهده کنید تصاویر اکشن فیگور شخصیت لودنز نماد Kojima Productions

در جریان نمایشگاه کامیک کان ۲۰۱۶ که هم‌اکنون در شهر سن‌دیگو در حال برگزاری است، کوجیما تصاویری از اکشن فیگورهای شخصیت لودنز را به نمایش گذاشته است. شخصیتی که از آن به عنوان نماد استودیو کوجیما پروداکشنز یاد می‌شود. با زومجی همراه باشید.

در جریان نمایشگاه 2016 Comic-Con سن‌دیگو که در حال برگزاری است، تعدادی اکشن فیگور برای شخصیت لودنز، نماد استودیو Kojima Productions به نمایش در آمده است.

کوجیما هم اکنون در این نمایشگاه حضور دارد و عکس‌هایی از این اکشن فیگور ها را در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرد. این اکشن فیگورهای جالب و زیبا، توسط دو کمپانی 1000Toys و Max Factory Figma ساخته شده است. مدل ساخته شده توسط 1000Toys در مقیاس ۱ به ۶ و مدل ساخته شده توسط Max Factory Figma در مقیاس ۱ به ۱۲ ساخته شده است. در زیر می‌توانید عکس‌های مربوط به این اکشن فیگورها با طراحی مختلف را مشاهده کنید.

هنوز مشخص نیست که آیا این لودنز تصویر شخصیتی است که در بازی جدید کوجیما شاهد آن خواهیم بود یا نه. کوجیما بازی جدیدش با نام Death Stranding را طی نمایشگاه E3 2016 معرفی کرد. بنا به گفته کوجیما Death Stranding بهترین ساخته وی بر روی پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی خواهد بود.

همچنین طی یک مصاحبه کوجیما اطلاعات زیادی از بازی خود در دسترس قرار داد و به یک سری از سوالات نیز پاسخ داده است.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده