// جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰

استودیو سازنده SOMA در حال کار بر روی اولین بازی غیر ترسناک خود است

استودیو فریکشینال گیمز ظاهرا دو پروژه جدید در دست ساخت دارد. بنظر می‌رسد یکی از این بازی‌ها خارج از سبک ترسناک بوده احتمال دارد به سبک و سیاق Inside شباهت داشته باشد. با زومجی همراه باشید.

فریکشینال گیمز، استودیو بازی سازی SOMA، به نظر می‌رسد پس از ساخت دو بازی Amnesia: The Dark Descent و SOMA در حال کار بر روی پروژه‌ای جدید است. نکته جالب اینجا است که این پروژه جدید اولین بازی غیر ترسناک آن‌ها خواهد بود.

طبق مصاحبه اخیر توماس گریپ، کارگردان استودیو فریکشینال گیمز، وی اعلام کرده که تیم‌اش در حال کار بر روی دو پروژه جدید هستند. یکی از این پروژه‌ها در سبک ترسناک بوده و دیگری خیر. وی در این باره می‌گوید:

ما می‌خواهیم حوزه فعالت خود را گسترش دهیم. قطعا هدف ما این نیست که شما فقط با بازی‌های ترسناک ما را به یاد بیاورید. همچنین هنوز سبک بازی جدید خود را به طور کامل انتخاب نکرده‌ایم. حقایق ناراحت کننده در مورد جهان هستی و ادغام آن با تجربیات شخصی موردی است که ما در حال حاضر به آن فکر می‌کنیم.

این استودیو همیشه با بازخوردهای مخاطبین‌اش پس از ساخت بازی‌های خود مواجه بوده است. هنگامی که SOMA ساخته شد خیلی‌ها ناراحت بودند که چرا نسبت به Amnesia: The Dark Descent از گیم‌پلی کمتری برخوردار است و نمی‌توان اسم «بازی» را بر روی آن گذاشت. با این حال تیم سازنده قصد دارد تا بتواند موفقیت Amnesia را با شکل و شمایلی جدید بار دیگر تکرار کنند.

همچنین توماس گریپ در حرف‌هایش گفته که علاقه شدیدی به روایت داستان  بازی Inside ساخته استودیو پلی‌دد دارد.

منبع: IGN

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده