نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۲

مارکوس رویس به عنوان تصویر روی جلد بازی FIFA 17 انتخاب شد

مارکوس رویس، ستاره آلمانی تیم بورسیا دورتموند آلمان، پس از رقابت و رای گیری برای انتخاب بازیکن نهایی بر روی جلد بازی FIFA 17 سرانجام به عنوان بازیکن منتخب مردم و طرفداران این بازی محبوب انتخاب شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

ستاره تصویر روی جلد بازی FIFA 17 سرانجام اعلام شد.بدون شک طرفداران باشگاه بورسیا دورتموند آلمان بیش از همه از این انتخاب خوشحال و راضی هستند. پس از یک فرآیند رای گیری عمومی با مدت زمان نسبتا طولانی  و رقابت میان چهار کاندیدای نهایی آن یعنی آنتونی مارسیال از منچستر یونایتد، ادن هازارد از چلسی، خامس رودریگز از رئال مادرید و مارکو رویس از بورسیا دورتموند، سرانجام مارکو رویس ستاره آلمانی باشگاه بورسیا دورتموند آلمان به عنوان بازیکن تصویر روی جلد این بازی انتخاب شد. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد بازی FIFA 17 را مشاهده کنید:

Marco-Reus-Front-Cover

بدون شک این ستاره آلمانی در بین طرفداران باشگاه‌های انگلیسی نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است و بعید است از انتخاب وی به جای ستارگان تیم محبوب خود ناراحت و ناراضی باشند، این ستاره ۲۷ ساله آلمانی مسابقات یورو ۲۰۱۶ را به علت مصدومیت از دست داده بود. لیونل مسی به مدت ۴ سال متوالی تصویر  روی جلد بازی FIFA بوده است و امسال قرار نیست شاهد حضور ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا اسپانیا باشیم.

بازی FIFA 17 در تاریخ  ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) امسال برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. لازم به ذکر نسخه نسل هفتمی این بازی از یک سری قابلیت‌های نسخه نسل هشتم نظیر بخش داستانی بهره‌مند نخواهد بود.

معمولا سایر بازی‌های EA Sports نیز از بخش رای‌گیری برخوردار هستند. قبل از 17 FIFA بازی NHL 17 نیز برای انتخاب شخصیت روی کاور بازی رای‌گیری را انجام داده بود که طی آن ولادیمیر تاراسنکو انتخاب شده بود. از طرفی بازی Madden NFL 17 نیز برای امسال از این سیستم استفاده نکرده و راب گرونکوسکی را انتخاب کرده است.

منبع: Push Square


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده