نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

رزولوشن و نرخ فریم نسخه پلی استیشن 4 بازی Rise of the Tomb Raider مشخص شد

امروز شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد بازی Rise of the Tomb Raider با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه  و رزولوشن 1080p برروی کنسول پلی‌استیشن 4 اجرا خواهد شد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

امروز شرکت اسکوئر انیکس تأیید کرد بازی Rise of the Tomb Raider مانند نسخه کنسول ایکس‌باکس وان با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080pبرروی کنسول پلی‌استیشن 4 اجرا خواهد شد. همچنین این شرکت اعلام کرد:

ما همچنان در حال بهینه‌سازی بازی Rise of the Tomb Raider برروی کنسول پلی‌استیشن 4 هستیم و میزان نرخ فریم این بازی از نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه پایین‌تر نخواهد آمد.

جالب است بدانید که شرکت اسکوئر انیکس درباره نرخ فریم و رزولوشن بازی‌ها گفته است: «هرچیزی بیشتر از این رزولوشن و نرخ فریم، یک جایزه است». احتمالا این شرکت به کنسول قدرتمند پلی‌استیشن نئو اشاره کرده است که البته هنوز اطلاعات شفافی در دست قرار ندارد.

شرکت سونی چند روز قبل از نمایشگاه E3 کنسول قدرتمند پلی‌استیشن نئو را معرفی کرد ولی در کنفرانس خود از این کنسول رونمایی نکرد. براساس شایعات اعلام شده کنسول پلی‌استیشن نئو امسال عرضه خواهد شد و ما انتظار داریم که شرکت سونی بزودی اطلاعات جدیدی را درباره این کنسول اعلام کند. پلی‌استیشن نئو، جایگزین پلی‌استیشن 4 نخواهد شد و تا آخر نسل هشتم همراه پلی‌استیشن نئو به فروش خواهد رسید. پلی‌استیشن نئو نسخه کنسول قدرتمند شده پلی‌استیشن 4 است.

Rise of the Tomb Raider - PS4

این امکان نیز وجود دارد که شرکت اسکوئر انیکس به پلی‌استیشن نئو اشاره نکرده باشد. به هرحال، این شرکت سخنانی شبیه الان را زمان انتشار بازی Tomb Raider: Definitive Edition در سال ۲۰۱۴ بیان کرده بود. در آن زمان، توسعه دهنده این بازی گفته بود:

هسته گیم‌پلی بازی Tomb Raider به صورت طبیعی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p اجرا خواهد شد. هر موردی که فراتر از نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا شود غیرقابل قبول است.

نسخه ویژه جشن ۲۰ سالگی بازی Rise of the Tomb Raider برای کنسول پلی‌استیشن 4 معرفی شد. این نسخه از بازی همراه تمامی محتواهای قابل دانلود منتشر شده، یک فصل جدید و پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی منتشر خواهد شد.همچنین تصویر روی جلد این نسخه بسیار شبیه تصویر روی جلد بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection است.

بازی Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration روز ۲۰ مهر برروی کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. کسانی که سیزن‌پس این بازی را برروی کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی خرید‌ه‌اند، به جز پشتیبانی از واقعیت مجازی تمامی محتویات را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده