// چهار شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۸

تاریخ عرضه دومین نسخه آزمایشی بازی NiOh اعلام شد

با اینکه در اوایل سال یک نسخه آزمایشی برای NiOh در دسترس قرار گرفت، تیم سازنده قصد دارد دومین دمو قابل بازی را در تاریخ ۲ شهریور برای پلی‌استیشن 4 عرضه کند. با زومجی همراه باشید.

در اوایل سال تیم نینجا، استودیو سازنده بازی NiOh، یک دمو قابل بازی از آن را بر روی پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار داد. این بازی شباهت بسیار زیادی به سری Souls و بازی قدیمی Onimusha دارد. بنظر می‌رسد تا دو ماه آینده یک دمو قابل بازی دیگر نیز عرضه خواهد شد که طی آن، ویژگی‌های بیشتری از این بازی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

این نسخه آزمایشی جدید نیز همانند دمو قابل بازی اول دو هفته در دسترس خواهد بود و پس از آن از پلی‌استیشن نتوورک حذف می‌گردد. در صورتی که نسخه آزمایشی قبلی را تمام می‌کردید، یک بسته الحاقی در زمان عرضه بازی دریافت خواهید کرد. ولی سازندگان هنوز از پاداش‌های احتمالی تمام کردن نسخه آزمایشی جدید بازی اطلاعاتی ارائه نکرده‌اند.

دمو قابل بازی جدید تمامی بخش‌های نسخه آزمایشی پیشین و یک سری بخش‌های جدیدتر را در اختیار دارد. برای مثال در این دمو یک بخش تمرینی بنام New Dojo Stage در نظر گرفته شده که طی آن بازیکنان می‌توانند حرکات و مبارزه کردن را تمرین کنند.

NiOh داستان شخصی بنام ویلیام آدامز را روایت می‌کند که به قصد سامورایی شدن به ژاپن سفر می‌کند. داستان این بازی شدیدا مخاطب را با ژاپن و فرهنگ عمیق‌اش آشنا می‌کند. همچنین گیم‌پلی بازی شما را به چالش کشیده و برای موفقیت در NiOh می‌بایست مدام به یادگیری فنون و نیجوتسوهای تازه فکر کنید.

دومین نسخه آزمایشی بازی NiOh در تاریخ ۲ شهریور ماه عرضه خواهد شد و تا ۱۶ شهریور در دسترس خواهد بود. هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای نسخه نهایی و کامل بازی در نظر گرفته نشده است. البته در گذشته تاریخ ۱۹ مهر برای بازی توسط آمازون ثبت شده بود که بلافاصله حذف شد. ولی احتمال می‌رود بازی تا آخر سال جاری میلادی عرضه شود.

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده