// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۳

Pokemon Go طی این هفته در فرانسه عرضه خواهد شد

در هفته گذشته به دلیل اتفاقات شهر نیس فرانسه عرضه بازی Pokemon Go در کشور فرانسه متوقف شد. حال اعلام شده طی این هفته بازی در این کشور نیز عرضه می‌شود. با زومجی همراه باشید.

طبق اخبار سایت Le Figaro فرانسه، طی این هفته بازی Pokemon Go در فرانسه عرضه خواهد شد و متاسفانه تاریخ دقیق‌تری از سوی سازنده برای عرضه بازی اعلام نشده است. این بازی قرار بود هفته گذشته همراه با عرضه در سایر کشورهای اروپایی در فرانسه هم عرضه شود. ولی به خاطر حمله رخ داده در شهر نیس فرانسه و کشته شدن ۸۵ شهروند این شهر، عرضه بازی با تاخیر مواجه شد.

دلیل این تاخیر از سوی تیم سازنده احترام به قربانی‌های این حادثه اعلام شده است. از آن‌جایی که روند بازی کردن به‌نحوی است که همیشه در محل‌هایی خاص جمعیت جمع می‌شوند، بهترین کار با توجه به شرایط فعلی تاخیر برای عرضه بازی بود. از این رو از صدمه دیدن احتمالی مردم جلوگیری می‌شود.

با این اوصاف بنظر می‌رسد بار دیگر آرامش به شهر نیس و فرانسه بازگردانده شده است و بازی Pokemon Go طی این هفته (روز دقیق مشخص نیست) در این کشور عرضه خواهد شد.

تا به امروز Pokemon Go در اکثر کشورها عرضه شده است. حال یک سوال برای همه پیش آمده و آن هم این است که با وجود مشکلات سرور که برای این بازی پیش آمده چرا بازی با این سرعت در حال عرضه شدن در مناطق مختلف است؟ امیدواریم هرچه زودتر تمامی مشکلات سرور بازی حل شده و قادر به تجربه بازی در کشور خودمان نیز باشیم.

منبع: Attack of the Fanboy

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده