// دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۷

باندای نامکو در گیمزکام 2016 از یک بازی کاملا جدید رونمایی خواهد کرد

تقریبا تا یک ماه دیگر نمایشگاه Gamescom 2016 شروع می‌شود و استودیوهای بازیسازی برنامه‌های خود را به نمایش می‌گذارند. استودیو باندای نامکو قصد دارد طی این نمایشگاه یک IP جدید در سبک وسترن را معرفی کند. با زومجی همراه باشید.

شعبه اروپایی باندای نامکو، ناشر و استودیو بازیسازی، از برنامه‌های خود برای نمایشگاه گیمزکام 2016 که تا یک ماه دیگر برگزار می‌شود رونمایی کرده است. این استودیو اعلام کرده در این نمایشگاه نمایش‌های هیجان انگیزی از بازی‌های در دست ساخت و همچنین معرفی یک بازی جدید را در دستور کار دارد.

طبق گفته‌های این استودیو دو بازی که حضورشان در این نمایشگاه قطعی شده، بازی‌های Dragon Ball Xenoverse 2 و Tekken 7 است. همچنین مخاطبین می‌توانند دمو این دو بازی را طی نمایشگاه بازی کنند.

تنها موردی که از بازی جدید این کمپانی مشخص شده این است که بازی سبک و سیاق بازی‌های وسترن را خواهد داشت و متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری منتشر نشده است و باید تا نمایشگاه Gamescom 2016 صبر کنیم. با این حال هرو هوئرت، مدیر بخش بازاریابی نامکو باندای، اعلام کرده که این بازی شدیدا گیمر‌ها را هیجان زده خواهد کرد.

همچنین یکی از دو بسته الحاقی بازی Dark Souls 3 که تا پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد طی نمایشگاه Gamescom 2016 رونمایی می‌شود. از طرفی هنوز فرام سافتور، استودیو بازی سازی، IP جدید خود را معرفی نکرده است. احتمال دارد باز شاهد همکاری فرام سافتور و نامکو باندای باشیم.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده