// دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰

Pokemon GO از ۱۰ مرداد در دسترس ژاپنی‌ها قرار می‌گیرد

بازی محبوب Pokemon GO نهایتاََ از ۱۰ مرداد در دسترس گیمر‌های ژاپنی قرار می‌گیرد. این بازی قبلاََ در آمریکا و اروپا منتشر شده بود. با زومجی همراه باشید.

شرکت نیانتیک لبز، سازنده‌ی بازی محبوب Pokemon GO در تلاش است که تا ۱۰ مرداد (۳۱ جولای) این بازی را برای مردم ژاپن منتشر کند. پیش از این Pokemon GO در ایالات متحده و بخش اعظمی از اروپا در دسترس قرار گرفته بود.

آقای جان هنکه، مدیر‌عامل شرکت نیانتیک لبز در این باره گفت:

در حال حاضر، سرور بازی در کشور ژاپن به قدر کافی قدرتمند نیست. ما به کمک همکارانمان در ژاپن سخت تلاش می‌کنیم که سرور‌های بازی را بیش از حد مورد نیاز قدرتمند کنیم تا بعد از انتشار بازی دچار افت سرعت و مشکلاتی از این قبیل نشویم. پیش‌بینی می‌کنیم که بازی تا آخر جولای (۱۰ مرداد) در ژاپن منتشر شود و تا یک ماه آینده ۲۰۰ کشور دیگر به بازی دسترسی پیدا کنند.

البته متأسفانه باید بگویم که انتشار بازی در کره‌‌جنوبی و شمالی به دلیل تعهدات امنیتی مقدور نیست (کره‌‌جنوبی و شمالی، اجازه‌ی دسترسی گوگل مپ به نقشه‌های ماهواره‌‌ای خود را به گوگل نمی‌دهند).

در چین از لحاظ فنی مشکلی برای انشار بازی نداریم اما باید بر سر یکسری از مسائل و قوانین مربوط به کشور چین به توافق برسیم.

از روزی که بازی Pokemon GO در کشور‌های مختلف عرضه شده، گزارشات مختلفی از افت سرعت، مشکلات در اتصال به بازی و موارد مشابه در کشور آمریکا و انگلستان منتشر شده است، به همین دلیل نیانتیک لبز و نینتندو در تلاش هستند که این مشکلات را در سایر کشور‌ها تجربه نکنند.

منبع:DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده