// دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

نسخه ریمستر بازی Dead Rising احتمالا برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود

به استناد یک عکس از لیست تروفی‌های بازی‌های پلی‌استیشن 4 در سایت Exophase، بنظر می‌رسد بزودی شاهد عرضه نسخه ریمستر بازی Dead Rising باشیم. با زومجی همراه باشید.

طبق لیست تروفی بازی Dead Rising در سایت Exophase بنظر می‌رسد بزودی باید شاهد عرضه نسخه ارتقا یافته این بازی برای پلی‌استیشن 4 باشیم. این خبر برای طرفداران این بازی که به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس 360 عرضه شده بسیار خوشحال کننده است. زیرا آن‌ها می‌توانند نسخه اول بازی مورد علاقه خود را بر روی پلی‌استیشن 4 بازی کنند.

در زیر می‌توانید عکس مربوط به لیست تروفی این بازی بر روی سایت Exophase را مشاهده کنید. داستان نسخه اول در مورد یک عکاس خبری بنام فرانک وست است که طی یک حادثه در یک فروشگاه در شهری خیالی به نام میلامیت واقع در کلرادو آمریکا، توسط زامبی‌ها محاصره می‌شود.

dead-rising-ps4-trophies

همچنین این بازی شامل سه حالت می‌شود.

  • حالت ۷۲ ساعت: حالت اصلی بازی که طی آن فرانک وست باید طی ۷۲ ساعت راز خلاص شدن از دست زامبی‌ها را کشف کند.
  • حالت اضافه کار: این حالت فقط برای یک بار آن هم زمانی که بازی را در حالت پایان A (تمامی پرونده‌ها را کامل کنید) به اتمام رسانده باشید، در دسترس قرار می‌گیرد. داستان در روز سوم و ساعت ۱۲ بعد از ظهر پس از وقایع داستان اصلی رخ داده و طی یک روز داستان بازی روایت می‌شود. این بخش نمایانگر پایان حقیقی بازیست.
  • حالت بی‌نهایت: این حالت پس از به اتمام رساندن حالت اضافه کار در دسترس قرار می‌گیرد. طی این حالت شما در نقش فرانک وست می‌بایست تا آنجایی که ‌می‌توانید زنده بمانید. نوار سلامت شما طی ۱۰۰ ثانیه خالی خواهد شد و شما باید بوسیله خوراکی‌هایی که دارید نوار سلامت خود را پر نگه دارید. از طرفی خوراکی‌های شما محدود بوده و تمامی کسانی که در بازی هستند (بجز بازماندگان بازی) به شما حمله خواهند کرد که با کشتن آن‌ها می‌توانید خوراکی و اسلحه بدست آورید. همچنین این حالت از سیستم ذخیره بازی استفاده نمی‌کند.

منبع: Gamepur


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده