// دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۳

پشتیبانی از نسخه‌های نسل هفتمی Destiny در تاریخ ۲۶ مرداد متوقف می‌شود

بنظر می‌رسد استودیو بانجی تا دو ماه دیگر کاربران نسل هفتم  بازی Destiny را محدود خواهد کرد. دیگر هیچ بروزرسانی و سایر تغییرات بر روی دو پلتفرم نسل هفتم سونی و مایکروسافت اعمال نمی‌گردد. با زومجی همراه باشید.

در ماه گذشته اعلام شد که بانجی، استودیو بازی سازی، قصد دارد تا تغییراتی را به صورت همزمان بر روی بخش پیشرفت شخصیت‌ها در بازی Destiny، بر روی پلتفرم‌های نسل هفتم و نسل هشتم انجام دهد. قطعا این تغییر شامل بسته الحاقی Rise of Iron نیز می‌شود زیرا پلتفرم آن فقط پلتفرم‌های نسل هشتم هستند. بانجی طی یک خبر اعلام کرد که پلتفرم‌های نسل هفتم تا تاریخ ۲۶ مرداد تمامی بروزرسانی‌هایی که برای Destiny منتشر می‌شود دریافت خواهند کرد. ولی پس از این تاریخ دیگر هیچ بروزرسانی و تغییراتی را که برای پلتفرم‌های نسل هشتم رخ می‌دهد در اختیار پلتفرم‌های نسل هفتم قرار نخواهد داد.

استودیو بانجی در این خبر اعلام گفت:

با شروع روز ۲۶ مرداد ماه دیگر هیچ بروزرسانی و تغییراتی برای بازی Destiny بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 اعمال نمی‌شود. با شروع این روز تغییراتی در بخش انتقال داده‌های پروفایل نیز بر روی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4  صورت می‌گیرد. از این رو دیگر پیشرفت‌های شخصیت‌ها بین دو پلتفرم هم خانواده به اشتراک گذاشته نمی‌شود.

این اتفاق به این معنی نیست که کاربران پلتفرم‌های نسل گذشته دیگر قادر به بازی کردن نخواهند بود. با این حال پیشرفت شما در بازی محدود شده و بسته‌های الحاقی و افزونه‌هایی را که در آینده منتشر می‌شود را دریافت نخواهید کرد. همچنین با این اتفاق دیگر قادر به خرید نقره در بازی نخواهید بود و در رویدادهای زنده نیز نمی‌توانید شرکت کنید.

در زیر می‌توانید لیست کامل این تغییرات را مشاهده کنید.

  • در روز ۲۶ مرداد کاربران پلتفرم‌های نسل هفتم می‌توانند با مراجعه به سایت Bungie.net کد Triumph T-Shirt خود را دریافت کنند. بعد از این تاریخ دیگر کاربران دسترسی به داده‌های شخصیت خود در سایت بانجی نخواهند داشت.
  • کاربران تا پایان تاریخ ۵ مهرماه  می‌توانند از پاداش‌های داخل بازی Year Two Moments of Triumph Record Book خود بر روی پلتفرم‌های نسل هفتم استفاده کنند.
  • بعد از این تاریخ‌ها کاربرانی که کوئست‌های مربوط به Year Two Moments of Triumph Record Book را انجام می‌دهند، شاید هنوز بتوانند کد T-Shirt را دریافت کنند. این کاربران می‌بایست اطلاعات کاربری خود را از روی پلتفرم قدیمی خود به پلتفرم نسل هشتم انتقال دهند.
  • سیستم رویداد‌ها و فعالیت‌های کاربرها در تاریخ ۲۶ مرداد بر روی پلتفرم‌های نسل هفتم تغییر خواهد کرد.
  • فعالیت‌های مربوط به Iron Banner  و Trials of Osiris تا اواسط شهریور ماه (پایان ماه آگوست میلادی) در دسترس خواهد بود.
  • با شروع روز ۲۶ مرداد دیگر کاربران پلتفرم‌های نسل هفتم قادر به خرید نقره نخواهند بود.
  • با نقره‌های باقی‌مانده در پروفایلتان قادر به خرید از Eververse Trading co خواهید بود.

منبع: Dualshockers

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده