// دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۴

استعفای یک مرد نیوزلندی به منظور بازی کردن Pokemon GO

یک مرد نیوزلندی به نام تام کورِی برای اینکه وقت بیشتری برای بازی Pokemon GO داشته باشد از شغل خود استعفا کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در ادامه‌ی اخبار عجیب و غریب از بازی Pokemon GO امروز در وبسایت گاردین اعلام شد که یک مرد ۲۴ ساله‌ی نیوزلندی برای اینکه بتواند تمام وقت خود را صرف بازی Pokemon GO کند، یک هفته‌ پیش از شغل خود استعفا کرده است. تام کورِی در مصاحبه با وبسایت گاردین ادعا کرده است که برای جمع‌آوری تمام ۱۵۱ پوکمون بازی نیاز به ۲ماه مسافرت مداوم در نیوزلند دارد.

این مرد ۲۴ ساله برای پیدا کردن پوکمون‌های جدید از ۶ شهر ایسلند جنوبی (بخشی از نیوزیلند) دیدن کرده و تا این لحظه برای ۲۰ سفر برون‌شهری دیگر بلیت اتوبوس مسافربری رزرو کرده است.

کورِی در رابطه با  تصمیم خود می‌گوید:

می‌خواهم یک ماجراجویی داشته باشم. شش سال بود که کار می‌کردم و نیاز به یک وقفه برای استراحت داشتم و پوکمون شانس تجربه‌ی هردو را به من داده است. هرجایی که توقف می‌کنم پوکمون‌های جدیدی پیدا می‌کنم و تا الان ۹۰ تا از ۱۵۱ پوکمون بازی را پیدا کرده‌ام.

کوری برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر با اتوبوس سفر می‌کند، کیلومتر‌ها پیاده روی می‌کند و شب را در خوابگاه‌های ارزان قیمت سپری می‌کند.

بازی Pokemon Go

فقط ۹ روز از انتشار بازی Pokemon GO  می‌گذرد اما به هرجا که نگاه می‌کنیم خبری از آن پیدا می‌کنیم. اخبار بازی هم مانند پوکمون‌ها همه جا هستند. حالا Pokemon GO لقب محبوب‌ترین بازی تاریخ آمریکا را یدک می‌کشد که توانسته باعث رشد ۷۰ درصدی ارزش سهام نینتندو شود. اخبار ترسناک در رابطه با این بازی نیز کم نیستند. چند خبر از پیدا شدن جسد توسط بازیکن‌ها، سوءاستفاده و سرقت به کمک این بازی، کشته شدن یک کودک ۱۵ ساله در هنگام بازی به دلیل عدم توجه به اطراف و سقوط دو مرد بر روی صخره‌های  ساحل دریا در حین بازی تنها برخی از این خبر‌ها است.

امیدواریم از امروز تنها خبر‌های خوب و جالب در رابطه با این بازی به گوشمان برسد و شاهد آسیب کسی نباشیم. شما هم مثل ما بی‌صبرانه منتظر عرضه‌ی بازی در ایران هستید یا خیر؟

منبع:Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده