// یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۹

دو شخصیت جدید بسته الحاقی Death Star بازی Star Wars Battlefront رونمایی شدند

دایس، توسعه‌دهنده بازی Star Wars Battlefront، جزئیات تازه‌ای از بسته الحاقی Death Star، شامل دو شخصیت و نقشه‌های  جدید ارائه کرده است. این بسته‌ الحاقی در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بسته الحاقی Death Star، دایس دو شخصیت‌ تازه این بسته الحاقی را در جریان Star Wars Celebration، رویدادی که تعدادی از توسعه‌دهندگان مختلف محصولات استاروارز در آن حضور داشتند،‌ رونمایی کرد.

نخستین شخصیت Bossk، یک شکارچی از نژاد Trandoshan است که در کنار Chewbacca، شخصیت‌ مورد علاقه از نژاد Wookie، در قالب بسته الحاقی Death Star منتشر خواهد شد. هرچند در حال حاضر جزئیات زیادی از شخصیت‌های تازه Battlefront منتشر نشده، با این حال دایس اقدام به انتشار تصویر زیر با حضور شخصیت Chewie کرده است.

star wars battlefront death star Chewie

طبق اعلام ناشر بازی، بسته الحاقی Death Star در ماه سپتامبر برای دارندگان Season Pass منتشر می‌شود. ۲ قهرمان جدید، نقشه‌های زمینی و فضایی جدید، سلاح‌ها و همچنین چند Star Card‌‌ تازه از جمله محتوای Death Star محسوب می‌شوند. دایس در توصیف یکی از شخصیت‌ها از عبارت «‌بزرگتر از زندگی» استفاده کرده است.

در جریان پنل رونمایی از محتوای بسته، دایس تریلر کوتاهی را شامل مبارزه چند خلبان پخش کرد که بسیار یادآور حمله Death Star از A New Hope بود. در کنار جزئیات بالا حالت جدید Skirmish نیز از محتوای جدید Star Wars Battlefront به حساب می‌آید. این حالت جدید به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به صورت آفلاین به مبارزه چندنفره بپردازند. شما می‌توانید جزئیات بیشتری از این حالت را در زومجی مطالعه کنید.

Star Wars Battlefront با فروش ۱۴ میلیون نسخه، اکنون توانسته لقب برترین فروش بازی مجموعه Star Wars‌ را در تمام دوران دریافت کند. با این موفقیت دنباله بازی اکنون مراحل توسعه‌ را در استودیو دایس و ماتیو سپری می‌کند.

علاوه بر دنباله Battlefront ، برخی بازی‌های دیگر از مجموعه Star Wars توسط استودیوهای داخلی و خارجی با نشر الکترونیک آرتز در حال توسعه و عرضه هستند که لیست کامل آن‌ها به شرح زیر است:

  • دایس: در همکاری با استودیو ماتیو برای عرضه بازی جدید Star Wars Battlefront در سال ۲۰۱۷
  • رسپاون: بازی سوم شخص اکشن ماجراجویی (تاریخ عرضه اعلام نشده)
  • ویسرال گیمز: بازی اکشن جدید جهت عرضه در ۲۰۱۸
  • بایوور: ادامه توسعه Star Wars: The Old Republic
  • کپیتال گیمز: ادامه توسعه بازی Star Wars Galaxy of Heroes
  • ماتیو: در همکاری با دایس برای عرضه بازی جدید از Star Wars Battlefront
  • کریتریون: کمک برای توسعه برروی بازی نامشخصی از پروژه Star Wars

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده