نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۳

تاریخ انتشار بازی Rise of the Tomb Raider برای پلی استیشن 4 توسط یک سایت ایتالیایی اعلام شد

شعبه ایتالیای فروشگاه گیم‌استاپ تاریخ انتشار بازی Rise of the Tomb Raider را برای کنسول پلی‌استیشن 4 اعلام کرد که به استناد آن، بازی در روز ۲۰ آبان منتشر خواهد شد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

بازی Rise of the Tomb Raider پس از عرضه در انحصار زمانی مایکروسافت قرار داشت. هم‌اکنون شعبه ایتالیای سایت گیم‌استاپ تاریخ انتشار این بازی را برای کنسول پلی‌استیشن 4 اعلام کرده است. بر این اساس بازی در روز ۲۰ آبان ۱۳۹۵ برای کنسول نسل هشتمی شرکت سونی منتشر خواهد شد.

برای اولین بار کاربری با نام picco_ssl در سایت نئوگف متوجه لیست فروش بازی Rise of the Tomb Raider در شعبه ایتالیا سایت گیم‌استاپ شد و براساس اطلاعات منتشر شده قیمت بازی ۶۰ دلار خواهد بود. همچنین سایت آمازون نیز بازی Rise of the Tomb Raider را برای فروش در سایت خود قرار داده است، با این تفاوت که در این سایت تاریخ انتشار این بازی روز ۱۰ دی سال ۱۳۹۵ با قیمت ۶۰ دلار اعلام شده است. حال باید منتظر اعلام رسمی تاریخ انتشار بازی توسط کریستال داینامیکس بمانیم.

بازی Rise of the Tomb Raiderدر تاریخ ۲۰ آبان سال ۱۳۹۴ برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 و در روز ۸ بهمن سال ۱۳۹۴ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شد. بازی Rise of the Tomb Raider توسط زومجی مورد نقد و بررسی قرار گرفت و نمره عالی ۹ را دریافت کرد.

منبع: IGN

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده