// شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۳

تمام پیش خرید‌های هدست آکیولس ریفت به دست خریداران رسیدند

کمپانی آکیولس اعلام کرد که تمامی هدست‌های آکیولس ریفت پیش‌فروش شده را به دست خریداران رسانده است. این در حالی است که ۴ ماه از عرضه این هدست گذشته است. با زومجی همراه باشید.

بالاخره کاربرانی که از یک سال پیش اقدام به خرید هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت کرده‌اند می‌توانند هدست‌های خود را از نزدیک ببینند! آکیولس اعلام کرده که تمامی هدست‌های پیش خرید شده ارسال شده است. با اینکه این هدست با قیمت ۶۰۰ دلار در تاریخ ۹ فروردین عرضه شد، خیلی از کاربران آن را از ماه‌ها قبل پیش خرید کرده بودند و با این حال بعد از گذشت تقریبا ۴ ماه بالاخره می‌توانند به هدست واقیعیت مجازی خود دسترسی داشته باشند.

آکیولس طی بیانه‌ای در سایت خود اعلام کرد:

ما از تمامی کاربرانی که این هدست را تهیه کرده بودند معذرت خواهی می‌کنیم. اگر شما نبودید هیچوقت واقعیت مجازی به این جایگاه فعلی نمی‌رسید. واقعا از صبر و شکیبایی شما طی این چندماه تشکر می‌کنم.

در ادامه گفته شده که تمامی پیش‌ خرید‌ها طی دو الی چهار روز کاری بدست صاحبان‌اشان خواهد رسید. همچنین موجودی تمامی خرده فروشی‌ها ( چه آنلاین و چه خرده فروشی‌های محلی) را افزایش خواهد یافت. کمپانی آکیولس همچنین یک سری هدست تست برای برخی فروشگاه‌های آمریکا ارسال کرده تا علاقه‌مندانی که هنوز از خرید آن مطمعن نشده‌اند، بتوانند در محل فروشگاه واقعیت مجازی را از نزدیک تجربه کرده و در صورت تمایل، اقدام به خرید آکیولس ریفت کنند.

منبع: Venturebeat


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده