نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

نسخه کنسولی بازی Hyper Light Drifter در تاریخ ۵ مرداد عرضه می‌شود

استودیو هارت میشن اعلام کرد که بازی Hyper Light Drifter که پیش از این برای رایانه‌های شخصی ویندوز و مک عرضه شده بود، در تاریخ ۵ مرداد برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز عرضه می‌شود. با زومجی همراه باشید.

Hyper Light Drifter یک بازی مستقل موفق است که اوایل سال ۲۰۱۶ برای پی‌سی عرضه شد. این بازی با گرافیکی که شبیه به بازی‌های ۱۶  بیتی کلاسیک است و یک گیم‌پلی خلاقانه، توانست امتیاز‌های بسیار خوبی دریافت کند. حال استودیو Heart Machine اعلام کرده در تاریخ ۲۶ جولای (۵ مرداد) بازی را برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 هم عرضه خواهد کرد.

خبر عرضه Hyper Light Drifter برای کنسول‌ها در حالی اعلام شده است که هنوز مشخص نیست این نسخه‌ها از قابلیت بازی Co-op بهره خواهند برد یا خیر. این قابلیت در نسخه بتا بازی روی پی‌سی وجود داشت که سازندگان برای رفع مشکلاتش آن را در عرضه نهایی حذف کردند و پس از مدتی در قالب یک بروزرسانی، دوباره به بازی اضافه کردند. این حالت یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی Hyper Light Drifter است.

چندی پیش و در جریان فروش تابستانه سونی، خبر عرضه بازی برای کنسول‌ها فاش شده بود که حال سازندگان رسما آن را تایید کرده‌اند.

منبع: Engadget


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده