نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹

بازی Pokemon Go در انگلستان برای اندروید و iOS عرضه شد

عرضه بازی Pokemon Go در کشور‌های اروپایی با انتشار در آلمان شروع شد و حال حساب توییتر رسمی این بازی خبر از انتشار آن در انگلیس داده است. با زومجی همراه باشید.

این روز‌ها Pokemon Go تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان شده است و افراد زیادی در حال تجربه آن هستند که همین مساله هم سود زیادی نصیب کمپانی نینتندو کرده است. بازی ابتدا در کشور‌های آمریکا، استرالیا و نیوزلند برای اندروید و iOS عرضه شد و سپس در آلمان به عنوان اولین کشور اروپایی شاهد انتشار آن بودیم. حال حساب رسمی توییتر این بازی اعلام کرده که بازی در کشور انگلستان هم عرضه شده است و علاقه‌مندان می‌توانند این بازی واقعیت افزوده و تعاملی را تجربه کنند.

«پوکمون گو» توسط استودیو نیانتیک لبز ساخته شده است و به لطف ایده جدید خود، خیلی زود توانسته به محبوبیت بسیار بالایی در بین گیمر‌ها دست پیدا کند. این بازی توانست با رکورد شکنی در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های موبایل قرار بگیرد و تا به امروز ۱۴ میلیون دلار درآمد داشته است. همچنین اتفاقات جالبی هم پیرامون این بازی رخ داده که از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده سارقین مسلح از بازی برای دزدی کردن و همچنین کشف یک جسد توسط یکی از کاربران بازی اشاره کرد.

با رشد محبوبیت این بازی، زمزمه‌هایی هم مبنی بر ساخته شدن فیلمی بر اساس آن به گوش می‌رسد. برای آشنایی بیشتر با بازی و سبک و سیاق آن، می‌توانید مقاله «هر آنچه که باید در مورد Pokemon Go بدانید» را در زومجی مطالعه کنید.

منبع: Destructoid


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده