نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۷

بازی رومیزی The Walking Dead معرفی شد؛ کسب بودجه از طریق کیک استارتر

کمپانی Cryptozoic  که پیش از این هم سابقه ساخت بازی‌های تخته‌ای و رومیزی مشهوری را دارد، در حال ساخت بازی رومیزی The Walking Dead: No Sanctuary است که برای کسب بودجه، کمپینی در کیک‌استارتر آغاز کرده است. با زومجی همراه باشید.

Cryptozoic یکی از مشهور‌ترین کمپانی‌های فعال در زمینه ساخت بازی‌های تخته‌ای و رومیزی است و پیش از این سابقه ساخت چنین بازی را براساس سری Ghostbusters در کارنامه دارد. حال این کمپانی در حال ساخت یک بازی تخته‌ای جدید بر اساس سریال مشهور و محبوب شبکه AMC یعنی مردگان متحرک (The Walking Dead) است که The Walking Dead: No Sanctuary نام دارد و به منظور کسب بودجه ۲۵۰ هزار دلاری خود، وارد کیک‌استارتر شده است.

سازندگان قول داده‌اند که مهره‌های این بازی را کاملا شبیه به بازیگران سریال خواهند ساخت و همچنین قرار است بازی در حالت کلی، طراحی بسیار زیبایی داشته باشد. سازندگان اصلی این بازی آدام و بردلی سدلر هستند که پیش از این در کمپانی فانتزی فلایت (Fantasy Flight) فعالیت می‌کردند و طراح ارشد بازی‌های تخته‌ای Star Wars: X-Wing Miniature Game و Descent: Journeys in the Dark Second Edition بودند.

The Walking Dead: No Sanctuary یک بازی تخته‌ای تاکتیکی است که ۲ تا ۴ نفر می‌توانند آن را تجربه کنند و شخصیت‌های مشهور سری مردگان متحرک مثل گلن یا آندریا در آن حضور دارند و شاهد تقابل آن‌ها با زامبی‌ها هستیم. همچنین یک ویژگی جالب که در بازی گنجانده شده، مساله «رهبری» است. به این صورت که یک نفر به عنوان رهبر گروه انتخاب می‌شود و اقدام به وضع قوانین و دستورات مختلف می‌کند. دیگر اعضای گروه هم مختار هستند که از دستورات وی پیروی کنند یا اینکه راه مخالفت را در پیش بگیرند. این تصمیم‌گیری‌ها سناریو‌های جالبی در بازی خلق خواهد کرد و اگر میزان مخالفت‌ها با دستورات رهبر بیش از حد معینی شود، وی مجبور است رهبری را به یکی دیگر از بازیکنان واگذار کند.

برای حمایت از پروژه کیک‌استارتر این بازی، می‌توانید در قالب پرداخت مبالغ مختلف اقدام کنید؛ برای مثال، با پرداخت ۴۰ دلار مدل پایه و بدون مینیاتور‌ها را دریافت خواهید کرد که این گزینه برای علاقه‌مندان سریال که دوست ندارند مبلغ زیادی برای بازی تخته‌ای آن پرداخت کنند، مناسب است. به همین نسبت هرچه مبالغ بیشتری برای حمایت از پروژه پرداخت کنید، محتویات بیشتری نیز دریافت خواهید کرد و افرادی که بیش از ۱۱۵ دلار پرداخت کنند، مهره‌هایی به شکل واقعی شخصیت‌های بازی از جمله دریل، ریک و دیگر شخصیت‌ها دریافت می‌کنند.

در صورتی که این پروژه با موفقیت بودجه خود را جمع‌آوری کند، خریداران از ماه جولای ۲۰۱۷ (تیر-مرداد ۹۶) نسخه‌های خریداری شده خود را دریافت خواهند کرد. همچنین این بازی پس از گذشت مدتی از خرده فروشی‌ها هم قابل خرید خواهد بود.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده