نویسنده: آرش عیاری
// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

بازی Fallout Shelter برای رایانه‌ های شخصی منتشر شد؛ همین حالا دانلود کنید

بازی موبایل Fallout Shelter که E3 سال گذشته رونمایی و عرضه شد، آن‌چنان محبوب شد که لقب محبوب‌ترین بازی مجموعه Fallout را یدک می‌کشد. همانطور که انتظار می‌رفت، این بازی هم‌اکنون برای مخاطبان رایانه‌های شخصی در دسترس است. در ادامه با نحوه دریافت بازی همراه زومجی باشید.

پس از اینکه Fallout Shelter به محبوب‌ترین بازی مجموعه فال‌اوت تبدیل شد و توانست بیش از ۵۰ میلیون دانلود روی دستگاه‌های مبتنی بر iOS و اندروید داشته باشد؛ بتسدا تصمیم گرفت تا این بازی خوش‌ساخت و رایگان را به رایانه‌های شخصی هم بیاورد.

پیش از این بتسدا با توجه به موفقیت دور از انتظار بازی، موارد و ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه کرد تا اینکه تصمیم گرفت پناه‌گاه‌ مینیمال بازمانده از جنگ بزرگ اتمی را به رایانه‌های شخصی بیاورد.

اما چگونه می‌توانید Fallout Shelter را روی پی‌سی بازی کنید؟‌ کاربران انجمن نئوگف امروز متوجه شدند که بازی عرضه شده اما تنها جایی که می‌توانید آن را دریافت کنید با استنفاده از لانچر Bethesda.net است. بتسدا هم دقایقی بعد در صفحه توییتر خود، لینک دسترسی به این لانچر را منتشر کرد.

علاوه بر این عرضه نسخه رایانه‌های شخصی بازی، یک بروزرسانی بزرگ هم برای نسخه موبایل آن در نظر گرفته شده که تا چند روز آینده منتشر خواهد شد. 

نسخه رایانه‌های شخصی بازی Fallout Shelter در جریان کنفرانس بتسدا در E3 2016 معرفی شد.

Fallout Shelter یک بازی رایگان از مجموعه محبوب فال‌اوت است که این بازی و دنیای آن را به تلفن‌های هوشمند آورد. بتسدا پیش از این اعلام کرده بود که با توجه به موفقیتی که Fallout Shelter به دست آورده، قصد ساخت بازی‌های موبایل بیشتری را دارد؛ اگرچه این بازی‌ها هنوز معرفی نشده‌اند. Fallout Shelter اولین بازی موبایلی کمپانی بتسدا بود که زومجی هم در بررسی خود به آن امتیاز ۷ را اعطا کرد. 

همین حالا می‌توانید بازی Fallout Shelter روی رایانه‌های شخصی را با استفاده از لانچر Bethesda.net دانلود کنید.

[alert variation="alert-warning"]تا لحظه نگارش این خبر، وب‌سایت بتسدا در دسترس نیست. برای دانلود لانچر بتسدا و دریافت بازی Fallout Shelter، باید تا در دسترس بودن این سایت منتظر بمانید. [/alert]

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده