// شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۰

با تصاویر هنری Rise Of The Tomb Raider همراه باشید

اخیرا کارگردان بازی Rise of The Tomb Raider علاوه بر نشان دادن طراحی‌های هنری بسیار زیبا، صحبت‌هایی هم درمورد آن‌ها انجام داده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
تصاویر هنری همیشه در طی پروسه ساخت یک بازی جزو قهرمانان بی‌ صدا هستند. در اغلب اوقات اولین چیزی که برای بازی ساخته می‌شود همین تصاویر هنری هستند که به شکل و استایل تمامی پروژه جهت می‌دهند. قبل از اینکه دکمه A نقش پریدن کاراکتر یا اشاره به جوی استیک به سوی جلو، نقش حرکت کردن را داشته باشد، این تصاویر هنری هستند که مسیر مورد نظر برای ساخت یکی بازی را علامت گذاری می‌کنند. با وجود اینکه کریستال داینامیکس توانست در Tomb Raider 2013 پایه‌های محکم و صاحب سبکی برای بازی خود بنا کند، اما هنوز نیاز دارد تا برای دومین و جدید‌ترین سفر  لارا کرافت پایه های هنری‌ تازه‌ای بسازد.در صحبتی با برایان هورتن، کارگردان این بازی،  ایشان توضیح دادند که در طراحی تصاویر هنری بازی از چه چیزهایی استفاده کردند و اینکه چگونه این طراحی‌ها بر روی مسیر ساخت بازی تاثیر گذاشته‌اند. Rise Of The Tomb Raider_1
بخش‌هایی از طراحی هنری که ما انجام می‌دهیم، عموما اهداف متفاوتی را در بر می‌گیرند. آن‌ها باید بتوانند حس هنری‌ای ارائه دهند. وقتی که به آن‌ها نگاه می‌کنید با خود بگویید «اوه، من می‌دونم باید دنبال چه مکانی بگردم. واقعا جالب است. من نمی‌توانم برای رسیدن به آنجا صبر کنم.» شما چنین احساسی را طریق نورپردازی و ترکیب رنگ‌های مختلف به وجود می‌آورید. حرف‌های متفاوتی می‌توانید از طریق آن‌ها بزنید مانند اینکه من خیلی سرد هستم یا آنجا نور گرمی وجود دارد یا عکس هایی با محتوای گناه.
Rise Of The Tomb Raider_2
ما نوعی زیباییِ شوم در بازی خود قرار دادیم که کیفیت بسیار ظالمانه‌ای دارد. همیشه شما این موضوع که یک چیزی کاملا در مرکز توجه قرار ندارد را حس خواهید کرد. شما نمی‌دانید آن پشت چه چیزی قرار گرفته اما اتمسفرش کاملا مشهود است. این موارد جذاب هستند اما علاوه بر آن ما می‌خواهیم کمی حس رمز و راز یا حتی به طور بالقوه‌ای ترس را به وجود بیاوریم، ترسی ناشناخته.
Rise Of The Tomb Raider_3 من اغلب اوقات باور دارم که محیط بازی دومین کاراکتر مهم آن است، دشمنی که لارا باید در پایان نسبت به آن غلبه کند. وضعیت آب و هوایی و خطر پیمایش در محیط همگی باید در قطعه‌های طراحی هنری دیده شود. یک طراحی هنری خوب برای Tomb Raider باید موارد رو به رو را دارا باشد: ترکیباتی جالب، حالت و اتمسفر، یک حس راز آلود و دسیسه مانند، یک چیزی آنجا است و من باید به آن برسم، چگونه این کار را انجام دهم؟ Rise Of The Tomb Raider_4 عنوان Rise of The Tomb Raider قرار است به صورت انحصاری زمانی برای کنسول های مایکروسافت عرضه شود. چندی پیش نیز اولین اطلاعات مهم از بازی هم منتشر شد که می‌توانید در این لینک آن‌ها را بخوانید. نظرات خود را با ما درمورد این تصاویر هنری زیبا در میان بگذارید. منبع: GameInformer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده