// شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۰

صحبت های اسلج‌همر درمورد آینده سری Call of Duty

امروز در طی مصاحبه‌ای رئیس استودیوی اسلج‌همر اطلاعات شنیدنی‌ای در رابطه با آینده سری Call of Duty در اختیار علاقه مندان قرار داد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
استودیوی اسلج همر فعلا درحال رهایی از موفقیت سال پیش خود با Call of Duty: Advanced Warfare است، لذا انتظار اینکه کمی از میز کار خود دور شوند و استراحت کنند کاملا معقول است اما متاسفانه اعضای این استودیو به شدت درحال کار بر روی محتواهای آینده این بازی هستند، همچنین در کنار آن نیز گاهی اوقات دور هم جمع می‌شوند و ایده‌های خود را برای نسخه بعدی Call of Duty  مطرح می‌کنند که در حال حاضر مراحل پیش تولید را طی می‌‌کند. مایکل کاندری رئیس خوش برخورد این استودیو اخیرا کمی  از برنامه کاری شلوغ خودش زده است تا مصاحبه‌ای انجام داده  و خبرهای جالبی از آینده سری Call of Duty را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. وقتی که از او پرسیده شد که آیا اسلج‌همر بر روی ساخت ریسمستری از نسخه‌های پیشین این سری کار می‌کند یا نه او آرزوی خیلی‌ها را نقش بر آب کرد.
بازی‌های خیلی زیادی هستند که من در طی مدت کاری خود انجام داده‌ام و عمیقا دوست دارم که دوباره به صورت ریمستر و با تجربه نسل بعدی آن‌ها را بازی کنم، بازی‌هایی مانند God of War یا Ratchet & Clank، بنا بر این کاملا حس هواداران را درک می‌کنم، همان‌طور هم که می‌دانید قلب من بسیار به سری Call of Duty نزدیک است و واقعا دوست دارم که برگردم و بازی‌هایی مثل CoD 4 یا Modern Warfare 2 را دوباره بازی کنم، اما با این حال ما در اسلج‌همر بر روی هیچ کدام از نسخه‌های ریمستر کار نمی‌کنیم. البته من فکر می‌کنم که این یک فرصت خیلی خوب برای این سری باشد اما همان‌طور که گفتم ما بر روی آن کار نمی‌کنیم، از اینکه آیا کس دیگری بر رویش کار می‌کند یا نه هم اطلاعی ندارم.‌
همانطور که خواندید در پایان گفته شد که آن‌ها نمی‌دانند که کس دیگری درحال کار بر روی پروژه ریسمتر هست یا نه و همیشه احتمال اینکه  اکتیویژن استودیوی دیگری را مسئول ساخت آن کند وجود دارد، پس امید خود را از دست ندهید. وقتی که از او درمورد آینده استودیو و تفکراتشان برای نسخه بعدی Call of Duty سوال شد، کاندری مشخص کرد درحالی که تیم فعلا بر روی محتواهای دانلودی بازی کار می‌کند اما هم اکنون ایده هایی برای ساخته بعدی‌شان وجود دارد.
ما با دانستن اینکه Advanced Warfare چه بازی‌ای است و چقدر برای طرفداران اهمیت دارد، توانستیم با افتخار از آن خارج شویم، اما همین طور درحال گوش دادن به صحبت‌های طرفداران و ایده هایشان هستیم تا بتوانیم این مسیرِ رو به جلو را ادامه دهیم، پس بله! همه موارد بر روی میز است. تیم ما فعلا تمرکزش را بر روی ساخت محتواهای قابل دانلود گذاشته، اما درمورد راه‌های جدید بازی کردن هم صحبت کرده‌ایم، چه این صحبت ها درمورد بخش های مختلف داستانی باشید یا حالت سوم شخص یا اضافه کردن تغییرات دیوانه‌وار در بخش مولتی پلیر. ما شانس اینکه بازی بعدی‌مان را وارد مراحل پیش تولید کنیم را داشته‌ایم، پس تمام ایده‌ها در این موقعیت ایده‌های خوبی هستند.
و در پایان وقتی از او سوال شد که آیا سری Call of Duty در آینده شاهد شخصیت اصلی مونث و قوی‌ای خواهد بود یا نه او اینگونه پاسخ داد:
قطعا. بعد از صحبت با مشاورین نظامی، شخصیت های مونث نظامی و قوی در این سری حضور خواهند داشت و ما حتی از امروز شاهد حضور آن‌ها هستیم، پس قطعا می‌توانید انتظار دیدن یکی از آن ها در این سری را داشته باشید.
شخصیت های مونث مدتی می‌شود که شروع به حضور پررنگ خود در این مجموعه کرده اند، اما هنوز نتوانسته‌ایم به عنوان یک سرباز مونث پا به میدان نبرد بگذاریم. در حال حاضر طبق صحبت های اکتیویژن تری‌آرچ درحال ساخت نسخه بعدی این سری است. نظرات خود را درمورد این خبر با ما در میان بگذارید. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده