// شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰

در Bloodborne سپر خواهید داشت اما زیاد به استفاده از آن تکیه نکنید

در Bloodborne بازیکنان قابلیت دسترسی به سپر را خواهند داشت اما نباید وقتی که بازی عرضه شد زیاد به استفاده از آنها امید داشته باشند . با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
ماساکی یاماگیوا، یکی از تهیه کنندگان استودیوی ژاپن سونی حضور این وسیله دفاعی و شخصی را در طی مصاحبه‌ای با IGN تایید کرد. طبق گفته‌های او، سپرها در بازی خواهند بود، اما بازیکنانی که بخواهند به وسیله آن‌ها عقب بایستند و دفاع کنند زودتر از بقیه با مرگ مواجه خواهند شد. Bloodborne توسط استودیو فرام سافتور و تحت نظارت هیدتاکا میازاکی درحال ساخت است. کارگردانی که قبل از این بر روی بازی‌های موفقی مانند Demon's Souls و Dark Souls کار کرده است. این بازی که در طی E3 2014 به طور مفصل به آن پرداخته شد، الهامات زیادی از سری Souls  گرفته است اما Bloodborne  ویژگی‌هایی دارد که به چندین روش مختلف خودش را از آن‌ها جدا می‌کند. برخلاف سری Souls که بازیکنان معمولا به سپر مجهز شده‌اند، در Bloodborne اکثر اوقات در ویدئوهایی که منتشر شده در دستی که غالبا آیتم‌های دفاعی قرار می‌گیرد، سلاح‌های گرم قرار گرفته است. یا به طور کلی تقریبا در تمامی ویدئوهای منتشر شده بازیکن بدون سپر و با سلاح‌های مختلف روانه نبرد می‌شود و این موضوع باعث شد تا خیلی‌ها به این باور برسند که در بازی سپر وجود نخواهد داشت. اما با اینکه امروز وجود آن‌ها تایید شد بدان معنی نیست که بازیکنان بتوانند پشت آن ها پنهان شده یا مانند سری Souls از آن ها استفاده‌های مختلف کنند. یاماگیوا در این باره توضیح داد که:
ما می‌خواستیم که بازیکنان را به پنهان شدن و صبر کردن دعوت نکنیم، بلکه در مبارزات مهاجمانه‌تر و پیش فعال‌تر عمل کنند.
Bloodborne در تاریخ چهارم فروردین ماه سال پیش رو به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. در این لینک می‌توانید قسمتی از گیم‌پلی نفس‌گیر بازی را مشاهده کنید. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده