// چهار شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

نسخه دمو PES 2017 طی نمایشگاه Gamescom 2016 قابل بازی خواهد بود

کونامی قصد دارد در نمایشگاه Gamescom 2016 که تا یک ماه دیگر برگزار می‌شود، دمو قابل بازی PES 2017 را در غرفه خود قرار دهد تا هواداران بتوانند این بازی را تجربه کنند. با زومجی همراه باشید.

هواداران بازی PES 2017 در نمایشگاه Gamescom 2016 که در ماه آینده برگزار می‌شود می‌توانند این بازی را در قالب یک دمو تجربه کنند. کونامی اعلام کرده طی این دمو می‌توانید تغییرات بازی نظیر تغییرات کنترل کردن بازیکنان و قدرت گرافیکی موتور Fox Engine را مشاهده کنید.

البته PES تنها بازی نیست که در غرفه کونامی قابل بازی است و بازی‌هایی نظیر  Yu-Gi-Oh  هم قابل بازی خواهند بود. همچنین اگر علاقه‌مند به بازی‌های کارتی هستید می‌توانید با سایرین به مسابقه دادن بپردازید.

بازی PES 2017 در تاریخ ۲۵ شهریور برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. چند هفته بعد از عرضه این بازی، FIFA 17 عرضه خواهد شد. متاسفانه هنوز کونامی اعلام نکرده که چه تیم‌هایی در این نسخه دمو حضور خواهند داشت.

نمایشگاه Gamescom 2016 در تاریخ ۲۸ مرداد الی ۳۱ مرداد در شهر کلن آلمان در محل Koelnmesse برگزار خواهد شد. گیمز کام یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت بازی به حساب می‌آید که در سال پیش ۳۴۵ هزار نفر برای بازدید کردن از این نمایشگاه آمده بودند.

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده