// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۳

صندوقچه‌های پولی به بازی Rocket League اضافه خواهد شد

استودیو سایانیسک، سازنده بازی Rocket League، به زودی صندوقچه‌های خریدنی شبیه به Counter Strike  را به بازی اضافه می‌کند. با زومجی همراه باشید.

کمپانی سایانیکس، توسعه‌دهنده بازی Rocket League، سرویس جدیدی به بازی اضافه خواهد‌کرد که بسیار شبیه به  سرویس صندوقچه‌های  پولی بازی Team Fortress 2  و Counter Strike: Global Offensive  است. نکته‌ی قابل توجه این است که هر سه بازی بر روی سرویس استیم قرار گرفته‌اند. تصویر زیر، اولین تصویر فاش‌شده از این صندوقچه‌ها است که توسط یکی از کاربران وبسایت ردیت گرفته‌ و فاش شده‌ است. نکته‌ای که از این تصویر دستگیرمان می‌شود این است که هر صندوقچه‌ای که در طول بازی پیدا‌ می‌کنید نیازمند یک کلید است که دریافت این کلید مستلزم خرید شما با پرداخت پول حقیقی است.

rocket league crate

جرمی دانهام، مدیر اجرایی سایانیکس در اینباره گفت:

ما می‌خواستیم قبل از بروز‌رسانی ماه آینده‌ی بازی که همزمان با مرحله‌ی نهایی مسابقات قهرمانی راکت‌لیگ آنلاین بود، در این مورد اطلاع‌رسانی کنیم،  اما تصاویر آن زودتر از اطلاعیه‌ی ما فاش شده‌ است. به همین دلیل می‌خواهم چندین مورد را برای شما روشن کنم.

کوتاه بگویم که این صندوقچه‌ها هیچ ویژگی خاصی به بازیکن‌ها و خودرو‌ها اضافه نمی‌کند و تنها آیتم‌های ظاهری بیشتری را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد و به راحتی می‌توانید این صندوقچه‌ها را با برداشت تیک آن در تنظیمات از بازی حذف کنید. این صندوقچه‌ها، در بسته‌های بروزرسانی دوره‌ای و آیتم‌های در جریان بازی که در اختیار شما قرار می‌گیرند هیچ تغییری ایجاد نمی‌کنند و ما همچنان به سیاست عدم پرداخت درون‌برنامه‌ای پایبندیم.

جرمی دانهام به طور واضح مشخص نکرده‌است که فایده‌ی اصلی این صندوقچه‌ها مانند بازی‌های کمپانی وَلو از جمله کانتراسترایک است یا خیر. در آن بازی‌ها، توسط این صندوقچه‌ها اسلحه‌ها و نقشه‌های جدید باز می‌شد، اما به نظر می‌رسد به منظور تأمین سرمایه‌ی جوایز مسابقات سالانه راکت‌لیگ چنین قابلیتی به بازی اضافه شده است. پس به نظر می‌رسد بعد از بروز‌رسانی آینده‌ی بازی می‌توانید با پول واقعی ترکیبی از چند آیتم ظاهری و زمین‌های بازی جدید خریداری کنید.

نکته‌ی دیگری که دانهام در صحبت‌هایش به آن اشاره کرد این بود که سایانیکس نمی‌خواهد صندوقچه‌ها را در فروشگاه استیم به فروش برساند تا مشکلاتی از قبیل شرط‌بندی‌های افراد ثالث را در راکت‌لیگ تجربه کند. شرط‌بندی‌هایی که مشکلات زیادی را برای بازی کانتراسترایک ایجاد کرد. مسابقات قهرمانی راکت‌لیگ در تاریخ۱۶ و ۱۷ مرداد برگزار می‌شود و به طور حتم جزییات دقیقی در رابطه با صندوقچه‌ها از طرف توسعه‌دهنده اعلام خواهد شد.

اگر شما هم از طرفداران پرو‌پاقرص این بازی جذاب هستید، نظر خود را در رابطه با خرید‌های درون‌برنامه‌ای این بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع:GameSpot


تهیه شده در زومجی