نویسنده: میثم علی حسنی
// دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۳

هفته نامه Dota 2 قسمت ۲۰: از قهرمانی Newbee در Nanyang تا مربیگری 7ckngMad برای OG

در بیستمین هفته نامه بازی Dota 2 اخبار مهمی مانند قهرمانی تیم Newbee در فصل دوم تورنمنت Nanyang Champions تا انتخاب 7ckngMad به عنوان مربی تیم OG در The International ۶ را مشاهده خواهید کرد. پس با زومجی همراه باشید.

newbee-champion-nanyang-season-2-dota-2-zoomg

Newbee فاتح دومین فصل مسابقات Nanyang Champions شد

بعد از حواشی بسیار و انصراف تیم‌هایی مانند Fnatic ،EG و Secret به دلایل مختلف و جایگزینی آن‌ها، بالاخره مسابقات Nanyang Champions برای بار دوم آغازبه کار کرد و شاهد درخشش چینی‌ها بودیم. در این مسابقات که با حضور هشت تیم در کشور چین پیگیری شد دو تیم Newbee و Wings با شکست حریفان دو فینالیست اصلی این مسابقات بودند. در ابتدا ChuaN و همراهانش دیدار اول را به نفع خود به پایان رساندند اما پیروزی در بازی دوم و سوم به تیم Wings تعلق داشت. در ادامه Newbee و بازیکنان آن با توجه به تجربه بالاتر و نمایشی بهتر بازی‌های چهارم و پنجم را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا در مجموع با نتیجه نزدیک ۳-۲ قهرمان این دوره از Nanyang Champions شوند.

جوایز این مسابقات به شرح زیر بین تیم‌های شرکت کننده تقسیم شد:

Newbee تیم اول: ۱۰۰۶۰۰ دلار

Wings تیم دوم: ۵۰۳۰۰ دلار

LGD تیم سوم: ۲۵۱۵۲ دلار

CDEC.Y تیم چهارم: ۱۰۱۰۰ دلار

Digital Chaos و Vici Gaming.Reborn تیمهای پنجم و ششم: ۷۵۵۰ دلار

7ckngMad-couching-og-ti6-dota-2-zoomg

7ckngMad مربی تیم OG در مسابقات The International 6 خواهد بود.

بعد از جدایی کوتاه مدت، سباستین "7ckingMad" دبس، وی دوباره به عنوان مربی به تیم OG ملحق خواهد شد تا بازیکنان این مجموعه را برای کسب قهرمانی راهنمایی کند. این بازیکن که قبل از آغاز Major مانیل برای مدتی کوتاه به تیم Kaipi ملحق شده بود دوباره به جایگاه خود در OG بازگشت تا بتواند شاید برای اولین بار همراه با این تیم قهرمان TI6 شود.

compLexity-p1-visa-dota-2-zoomg

بازیکنان تیم Complexity ویزای P-1 را کسب کردند

مسلما یکی از مهمترین مشکلات بازیکنان و تیم‌های حاضر در تمام تورنمنت‌های بازی‌های رایانه‌ای کسب ویزا برای حضور در کشورهای مختلف است. خوشبختانه با توجه به اخبار منتشر شده در آینده‌ای نزدیک شاهد حل این معضل بزرگ خواهیم بود و برای شروع بازیکنان اروپایی تیم Complexity توسط مسئولان صادر کننده ویزا در آمریکا به عنوان بازیکنان حرفه‌ای شناخته شدند و برای آن‌ها ویزا ویژه ورزشی صادر شد تا بتوانند به سهولت به این کشور رفت و آمد کنند. این ویزا مختص ورزشکاران بین المللی است و حالا که شاهد اختصاص یافتن آن برای بازیکنان حرفه‌ای Dota 2 هستیم می‌تواند آغازی باشد برای توجه تمام کشورهای مطرح و میزبان مسابقات ورزش‌های الکترونیکی تا بزودی شاهد صدور این ویزا برای تمام بازیکنان حرفه‌ای باشیم.

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده